Blogia
És macu això dels weblog!

MY FIRST POST

<strong>MY FIRST POST</strong> El meu primer post....Acabo de trobar aquesta web i m'ha agradat. Ara mateix hauria d'estar estudiant, però la veritat és que no en tinc gaires ganes. La vida de l'estudiant és molt dura, sobretot al Nadal. Ahir van venir els meus cosins a sopar. Porto un ritme que quan se m'acudeixi pesar-me destrossaré la bàscula. Més em val que no mengi massa més, i quan torni al bàsquet correr com un cabrón... Això d'haver-se de pasar els nadals així és realment una merda. Ara mateix m'agradaria estar passejant per Portal de l'Àngel amb l'Ana, tranquilament, sense haver de pensar amb exàmens ni pràctiques, sense preocupacions de cap tipus....la vida és cada cop més complicada a mesura que et fas gran. Ara ja en tinc 23, i la cosa comença a pesar. No estic de gaire humor en aquest moment,eh?

Ai quina gràcia això de "postejar"... Total, per no explicar res...Em servirà de diari. Mai n'he tingut cap...potser és bona idea començar a fer-lo. Bueno, tal i com hi ha a la llista de links (Radio Art), m'agradaria que escoltéssiu el programa LA LLEI DE SAH. És una nova afició que li he agafat mira, ves quina cosa. Està guay això de la ràdio. Sempre he sigut una persona molt de ràdio, potser perquè no he tingut mai televisió a la'habitació. Però sóc un oïdor de ràdio dels que no hi han. I com també he recomanat als links, per mi la millor ràdio que hi ha actualment és RAC1. Té un munt de programes genials, com el Problemes Domèstics del Manel Fuentes (el millor programa d'humor sens dubte de totes les radios), l'Hora del Pati de l'Albert Om, el Minoria Absoluta del Toni Soler, el Café Baviera d'en Xavier Bosch.....i molts d'altres que són més que interessants. Bueno, el tema anava amb què m'he aficionat a fer ràdio. La cosa està divertida i m'agrada molt. Arribem allà sense tenir res preparat i vaig posant musiquetes i xerrem dels temes d'actualitat. Només espero que la gent que ens escolti s'ho passi bé. Si algú es baixa el programa i l'escolta i em vol donar la opinió, ja sap on trobar-me ;)!

El sopar d'anit va anar molt bé...bon embotit, pa torrat, aperitiu amb croquetes, coca-cola, torrons....què més es pot demanar! La familia altre cop reunida, ja feia dies que no passava, i realment em vaig sentir bé. La frase més important va ser com sempre: "el cava se toma helado", je je....
Avui exactament, dia dels Innocents fa 3 anys i 8 mesos que vaig quedar amb l'Ana per primer cop. I com qui diu sembla que fos ahir, però ja han passat moltes coses. N'estic aprenent moltíssimes coses d'ella. Ens estimem. Ara me'n vaig a estudiar que em fa falta. Bon dia dels Sants Innocents!

2 comentarios

ToMy -

Hola nen! Feliç Nadal i que vagi bé aquesta nova "experiència" jo també he començat fa molt poc!!

worm -

Benvingut al món de les bitácores i diaris personals. Esper poder llegir coses interesants per aquí ;)