Blogia
És macu això dels weblog!

Perquè els packs d'amena són tan barats?

La veritat és que és un tema que m'indinga des de ja fa temps. Avui no sé on he vist un anunci d'un pack d'amena on hi havia un peaaaso telèfon mòbil impressionant (per cert, per si no ho havia comentat, m'encanten totes les noves tecnologies, ja siguin telèfons, càmeres, pda's, minidiscs, ordinadors, ... tot,tot i tot!), i tot per un preu irrisori en comparació amb les altres companyies (léase movistar i vodafone). Perquè? Qui és que ens està aixecant la camisa??(crec que tots, la veritat). M'ha entrat unes ganes de cridar alguna paraula lletja. Jo ja vaig decidir que mantindria el meu telèfon mòbil fins que no se m'espatllés, ja que mentre faci la seva funció em serveix. Ara ja té 3 anys el pobret, i està "picat" per tot arreu. I no és que tingui gens de ganes de canviar-me de mòbil perquè hi hagin les collonades dels colorets o les càmeres. La emprenyada la agafo sempre que veig una de les ofertes d'amena, que per un telèfon, que per exemple, movistar et demana 300€, amena te'l dóna per 100€ i "con 1000 mensajes con foto gratis i 60€ de saldo". Quins collons!

Avui feia molt de fred al matí. No m'he aixecat tan d'hora com volia, però bueno, he estudiat fins que la meva mare no m'ha vist despert i ha decidit que ja era hora d'emprenyar-me, que "et netegis l'habitació!". Al final hi ha hagut moguda, i no m'he acabat netejant l'habitació fins després de dinar. Ja sé perquè feia fred, la meva mare habia obert totes les finestres i portes de la casa a les 8 del matí. Fins que no han sigut les 3 i no ha tancat...no sé ni com no m'he posat morat. Després a la tarda, m'han trucat uns amics per anar a fer un tallat i veure un amic, en Terri, que acaba de tornar de Lima-Perú de fer unes pràctiques. Diu que no ha fotut res el mamón. 3 mesets que s'ha passat allà sense fotre ni brot, que no li deixàven tocar res no fos cas que ho espatllés. Diu que dinava un menú per 1,5€!! Al final ens hem ajuntat una colla i hem dit allò típic de: "a veure per quan un sopar!!", "Et truco i quedem!"...Sempre igual :P.

I ja hi tornem a ser aquí, com cada dia davant l'ordinador. No sé com em puc passar tantes hores assegut davant la pantalla sense cansar-me. Hi estic dies sencers! Com diu l'Ana: "eres un freak de la ostia". Xips, aceptamos barco. em sembla que me'n vaig a mirar un capítol de Sexo en Nueva York. La recomano a tothom que no l'hagi vista mai. És divertida i enginyosa. No arriba al nivell de Friends es clar, per mi la millor sèrie que s'ha fet mai (encara que Cosas de Casa de l'Steve Urkel deu estar més o menys por ahí :P XDD).

6 comentarios

mohamed -

quiero que me cargeuis el movil gratis estabien esta web

Anónimo -

Soys todos una panda de freaks!!!

andreu -

Sgons, si que t'estimen els d'amena. A mi en més de tres anys que sóc client seu no m'han fet cap tipus d'oferta. Fa temps van vindre amb allò dels punts, però no han tornat dir res... D'altra banda, ara al canviar de mòbil vaig estar a punt de migrar a vodafone, les tarifes tampoc se'n van de gaire! Movistar ni ho he mirat, no regalo un sol cèntim als amics de l'aznar ;-)

sgons -

Doncs per mi amena és la millor sens dubte. No m'ha donat més problema que un alcatel que no funcionava bé... és la més barata de les companyies, tant en mobils nous com en tarifes (es nota moltissim quan canvies de per exemple movistar a amena) i sempre que he tingut algun problema (com pel roaming) s'ha arreglat molt satisfactòriament.
A més en les últimes factures em van ficant descomptes! immagina si n'estic content. Si me n'hagués de comprar un altre no dubtaria a que sigués amena.

ToMy -

El que passa és que amena vol ser el proveidor de móbils amb més clientela i avarateix molt els seus productes (com un tipus de "autoproteccionisme" però en comptes de aplicar arancels a les altres companyies, avarateix els seus propis. De tal manera que encara que disminueix el producte, la clientela els creix, més i més. Així fan el seu benefici. També però, vull dir, que amena amb comparació és la pitjor companyia ja que es produeixen molts problemas del tipus que siguin! A mi em van robar molts calers sense adonarmen (potser sóc burro) però no se... no vaig quedar gens satisfet. La pela és la pela si bueno, però "compré a mejor precio el mejor servicio, y si no es a buen precio, elija siempre el mejor servicio" Crec jo! Apa! M'agrada llegir els teus Post! T'enllaçaré amb la meva pàgina si no tens problema!

andreu -

Jo fa poc he hagut de renovar el mòbil no per gust, sinó pq ja li tocava (3 anys). El fotut és, apart del que comentes, perquè als nous clients els regalen l'oro i el moro (tropescents missatges i tal i qual) i als gats vells que ens fotin? bones festes!!!