Blogia
És macu això dels weblog!

El meu germà s'ha comprat un portàtil!

El meu germà s'ha comprat un portàtil! Ahir m'arriba el meu germà a l'hora de dinar amb un ordinador portàtil a les mans. Em diu: "mirate'l, que hi ha una oferta i només els en queda un, i si està bé me'l quedo". I sí sí, vaig comprovar que l'ordinador era acceptable a les seves necessitats i a la nit ja em veus carregant l'ordinador cap a casa... És macu! és el de la foto! No és un gran ordinador, però ja tinc un "germanet" petit, je je. És que son tan maaaacus i tan monus els ordinadooors!! :D (Ara, no us penseu que me'l deixarà tocar... aquí resideix el problema....aquest és íntegrament seu perquè l'ha pagat... no hi tinc cap dret sobre ell, amb el que a mi m'agraden els portàtils! aish....què hi farem!).

3 comentarios

ToMy -

mol wapu si, pero el q me comprat jo es mol millo xD jajajajajajajaja

Bont rotllo

sgons -

i a mi! jo també en vull un, que els reis no me'n van portar! xD
Per cert, intueixo una futura baralla de germans pel poder del portàtil. ja saps, l'hauras d'acabar destruïnt al turó del destí.
xD

andreu -

Quina enveja em faria a mi :-)