Blogia
És macu això dels weblog!

Intríngulis benzinerils

Intríngulis benzinerils Les benzineres són un tema sobre el qual ja fa dies volia escriure. El primer que vull comentar és que sempre que tens pressa per arribar a algún lloc sempre estan a tope (encara que això és més culpa del sr. Murphy), això ja és bastant emprenyador. Però el que més emprenyador és, aquella gent que posa benzina i NO APARTA EL COTXE PERQUÈ ELS DEMÉS POGUEM POSAR-NE MENTRE ELL VA A PAGAR. Quins collons, després clar que es formen cues a les benzineres. I és més, encara hi ha el més caradura, que s'aprofita que ara enlloc de benzineres semblen supers, i es posa a comprar el pa, els xiclets, el gel, el vodka, la joguina pel nen.....mentre els altres estem esperant per posar benzina. I encara quins collons, que torna al cotxe tot feliç amb una PATXORRA com si la cosa no anés amb ell, quan hi ha una cua de 4 cotxes al seu sortidor. No puc amb aquesta gent, ho sento. No costa pas massa quan s'acaba de posar benzina de deixar anar el fre de mà i deixar caure el cotxe una mica, no creieu? Encara bo, que jo sóc d'aquells que m'encanta la olor a benzina ;) (m'ho prenc així perquè sinó faria mal a algú!). I ara, per encara rematar-ho, la última llei dels nostres amics del PP. No es pot tenir engegat ni el telèfon ni la ràdio del cotxe quan s'ha de reposar benzina, perquè segons ells, poden crear errors als ordinadors de les benzineres!!Per Déu!!! Cada dia demostren tot el que saben de noves tecnologies i internet (paro perquè no vull parlar de política al blog). Ara ens hem de dedicar cada cop, amb les presses que portem sempre tots, a estar apagant i encenent els aparellets perquè ells ho diuen. I què faran per fer-ho complir? ens vindrà el senyor benzinero a mirar si "shevamo el loro enxufao"? O es que hi posaran un policia permanent a cada benzinera per controlar-ho?aish....què hi farem....!

5 comentarios

Noi -

Encara ens hi posaràn senyors i senyoretes als supers de les benzineres, de ben segur, que el primer perdríe els nervis. "igual que jo"

Noi -

carai amb la benzina!!

Jose -

estic amb tu!!i sempre et passa quan més pressa tens!

sgons,no tinguis por,el comptador no recompta,aixo ja s'ha tingut en compte al dissenyar el sistema.El maxim que podria passar el que el següent s'hagues d'esperar mentre tu pagues.pero almenys,amb el surtidor a la mà...
(què és això de la llei del PP??uh?això es pot legislar?)

mesmarge -

Ojo amb olorar molt la benzina, que col.loca.

sgons -

home... jo mai aparto el cotxe (ai que em pegarà xD) més que res pq si l'altre comença a ficar benzina, el comptador recompta i jokese ke.. ke fins ke jo no acabi de tot, no comenci l'altre ves xD
tot i així mai he tingut cap cuada al darrere eh, la veritat és que tampoc he hagut de pensar-ho :P
ah! i també m'encanta l'olor a benzina :P (ens diran bush?)