Blogia
És macu això dels weblog!

Buscar feina...per Internet

Buscar feina...per Internet Ja fa dies que no escrivia. Es estrany que quan més temps "lliure" tens, més en perds fent coses que no serveixen de res. Fas moltes més coses quan vas atrafegat. Quan estava amb exàmens i pràctiques, perdia temps jugant amb el photoshop, amb música, amb la guitarra....Ara només faig que dormir fins a l'hora que em desperten (les 9:30 +o-) i després, entre anar a comprar a plaça, revisar una mica el correu i esmorzar ja m'ha passat tot el matí; i després la tarda a recórrer tots els buscadors de feina. És un suplici això de buscar feina per Internet. N'estic fart d'infojobs, infoempleo, tecnoempleo, tecnovitae, monster, servijob, todotrabajo, etc etc. Et passes tot el dia emplenant el teu currículum de 30 maneres diferents a tots els "buscadors de feina", perquè després no se'ls miri ningú. I per després no tenir ni una trista resposta. Què els costa a les empreses tenir un mail ja preparat un sol cop que digui: "Lo sentimos mucho, pero no cumple usted el perfil deseado por nuestra empresa". Només demano això! No crec que sigui tant, i deixaria de fer patir a la moltíssima gent que busca feina per Internet. Perquè sí, els "parats" com jo ens quedem a casa, morts de fàstic davant l'ordinador, amb la cara enganxada a l'outlook i resant perquè el mail que arriba no sigui dels de "Agrande su pene de 2 a 10 cm" o dels de "Fwd:Este es bueníssimo!!No dejes de mirarlo", sinó el de "Fwd: Resposta oferta treball". Ja porto molts dies de busqueda infructuosa, amb una entrevista que no va sortir massa bé perquè jo no valia per la feina que demanàven. Però per fi avui m'han trucat d'una empresa que m'agrada. Dijous tinc entrevista i psicotècnics. I també estic a l'espera d'una resolució que sortirà en breu per una altra empresa. Sembla que després d'un temps la cosa comença a rutllar. Per fi. Ja no aguanto més estar tantes hores a casa. Almenys el Barça va bé ;)!

6 comentarios

X@vi -

Buenu....gràcies a tothom pel suport!!Jo segueixo buscant ;)!

Gemma -

Jo fa un any que estava com tu: és desesperant.

Això de buscar feina és una puta merda. Ànims!

Peterpat -

Feina: La paciència és la mare de la ciència i qui no s'arrisca no pisca. ;)
Temps lliure: Totalment d'acord, descansar i fer el vago una estona és genial, però deixar-se invair per la inactivitat és perdre el temps, i perdre el temps posa de molt mala llet. ;)

sand-and-mercury.tk -

T'has oblidat de comentar una funció dels portals de búsqueda de treball: els "agents", bots o com els vulgues dir. Tu el programes per que t'envie ofertes d'un perfil concret i res, contrastat, la meitat de les coses que t'arriben son de "comercial"... Jo flipe.
Personalment mai he trobat feina ni per internet (això sí, he fet algunes entrevistes) ni enviant curriculums... però per probar què puc perdre a part de la cordura?!

sami -

Sempre he dit que la feina més dura és, precisament, la de trobar feina. I qui no ho cregui és que no ha passat hores/dies i mesos buscant "algo". Ànims!

sgons -

Quanta raó tens amb això de quan més temps lliure es té menys coses es fan! som mandrosos de mena eh :P
Molta sort amb aquestes entrevistes! ;)