Blogia
És macu això dels weblog!

No puc veure els blogs de Blogger.com!!

No puc veure els blogs de Blogger.com!! Estic bastant emprenyat. Des dels desafortunats atemptats de Madrid, no sé què collons ha passat al meu proveïdor d'internet (Terra....de timofónica...:S) que no puc accedir a moltes pàgines americanes. Avui he trucat perquè em diguéssin què passava. Jo vaig suposar que seria una saturació perquè aquells dies hi havia molt de tràfic. Però ja passats 11 dies segueixo sense poder veure per exemple, els blogs de blogger, com el de Peterpat, Worm o A Family in Baghdad. Es que fins i tot no em deixa entrar a google! Amb el que això comporta per una persona sense feina que s'ha de passar el dia visitant webs de treball i d'empreses (i buenu, un internetaddicte com jo vaja, que és una putada). Segons el que m'han dit, es veu que ja h trucat bastanta gent que li passa, i que estan treballant per arreglar-ho, i que en 24-48 hores em trucaran per informar-me de com està el tema. A veure si es veritat.......Mentrestant, sento no poder llegir ni comentar cap dels blogs de blogger!

1 comentario

sgons -

pots trobar-ne una mica d'info al bloc de llorenç valverde (http://lvalverde.net) els dies 11, 13 i 14 d'aquest mes.
Una mica penós tot plegat per part de timofonica. Jo també vaig tenir problemes amb els comentaris de gumets (no deixaven carregar la pàgina pq el servidor dels comentaris era als usa) i vaig haver de canviar el sistema...
pfff...