Blogia
És macu això dels weblog!

CINEMA - La Passión

CINEMA - La Passión He vist aquesta Setmana Santa "la Passió" de Mel Gibson. tenia ganes de veure-la, més que res per la publicitat que li han donat. No és que m'agradi veure sang i fetge, però tant de "bombu i platillu" em va fer saltar la curiositat. Al començar a veure-la, cal dir-ho, estava una mica cagadet pel que podria arribar a veure, ja que he sentit de tot. Desde que hi ha gent que ha mort veient la peli,a que és d'una cruesa excessiva, que és d'un hiperrealisme frepador... A mida que sabia que s'acostava la escena on el flagelen, que és potser la més forta, jo cada cop més nerviós. Esperant allò, veure, vés a saber què. I res, que s'acaba la tortura i dic, collons, sí, l'han torturat i es veu una mica de sang i tal, però en opinió meva no és perquè es mori ningú vaja!!Però ni molt menys. Fins i tot crec que a "Tesis" o "Asesinato en 8 mm" hi ha escenes més dures (tampoc ho asseguro, perquè no m'en recordo massa). Yo crec que és una peli molt ben feta, que intenta mostrar un màxim realisme al que podria haver passat, però no trobo que sigui una cosa tan forta com alguns ens han volgut fer creure. Almenys en opinió meva. La peli explica coses que ja sabem, és a dir, no explica res nou, perquè la història és la que és, però trobo que està ben plasmada. No sé si hi deu haver errors d'apreciació, o per fer-ho més maco, suposo que sí, però com a peli està bé. I sí, hi surt sang, ja es coneix a Mel Gibson, a Braveheart també n'hi ha. El meu veredicte és que no hi ha per tant amb tot el que s'ha dit, que únicament és una campanya de màrqueting que per altra banda els ha sortit rodona i que la peli és força correcta. Ja em donareu opinions!

Ah, he descobert recentment aquesta adreça Sobre la Pasión per qui en vulgui tenir una mica més d'informació!

1 comentario

Pep -

"La pasión" va a ser la tuya ahora que has encontrado curro.Espero que no sangres con los latigazos que te den.Que Dios te coja confesao.. ;-D