Blogia
És macu això dels weblog!

Fòrum Barcelona 2004

Fòrum Barcelona 2004 Ja s'han sentit moltes coses del fòrum la majoria d'elles dolentes. Doncs ara toca el moment d'anar a veure què tal en persona. Tot i les crítiques negatives tinc ganes d'anar-hi. Així que m'agradaria que gent que hi hagi anat em recomani quines coses s'han de veure i quines no valen la pena, ja siguin espectacles, exposicions, instal.lacions... Tinc forces preguntes.....Lo dels "guerrerus de Xin Xan" s'ha de veure? o puc dedicar el temps a una altra cosa? Pel que m'han dit em faré un fart de caminar, així que ja aniré preparat. Et deixen sortir del recinte i després tornar a entrar? La zona de banys aquella que s'havia de construir, amb una illa i una piscina d'aigua salada i no sé quines collonades més, és accessible? és a dir, em puc dur el banyador? S'hi fan moltes cues? Suposo que deu ser millor anar-hi en un dia de cada dia. I el menjar és tant car com es diu? millor m'enduc carmanyola i bocata :P?? No ho sé, prego a tothom que hi hagi anat (la gent que no hi hagi anat que no m'intenti fer desisitir, perquè hi aniré. A més, no m'agrada que es critiquin les coses sense haver-les vist) em doni la seva opinió i els seus consells per passar un dia al fòrum. Gràcies per avançat!

4 comentarios

Frik -

Em sembla un post molt correcte, jo també estic amb tú. Abans de criticar-h cal conèixer. Quan hi vagi al setembre, que fa menys calda, seguiré els consells de Jo i en Litus.

Litus -

Crec que si hi vas al migdia t'hi pots morir. Ves a veure-hi una cosa concreta (jo vaig anar a un concert, de nit) després fas una volta, mires un parell d'exposicions, un parell de coses que facin a fora i ho ventiles. No em sembla que doni per a més.

jo -

Personalment el que més amb va agradar va ser el Guerrers de Shin Shan i una exposició que desconec si era permanent o no sobre la sostenibilitat.

I bé si vols un lloc fresc sota la placa fotovoltaica és el lloc idoni...

"no m'agrada que es critiquin les coses sense haver-les vist" - estic amb tu, a més a més es fan poques crítiques constructives, es dediquen a dir que és una merda però no proposen solucions.

Francament, és quelcom que s'ha d'anar a veure, però bé jo no penso repetir ja en vaig tenir prou amb un dia.

berta_cs -

doncs jo també m'aprofitaré d'aquestes preguntes que fas, perquè un dia d'aquests hi hauré d'anar!