Blogia
És macu això dels weblog!

Atenes 2004

Atenes 2004 És divertit d'encendre la televisió i trobar esports a totes hores. I esports que normalment no mires ni et desperten massa interès es converteixen en esports a seguir i amb emoció. Jo per exemple, sempre que hi ha esdeveniments d'aquests em miro l'handbol com si fos el meu esport preferit. O el volei platja. Fins i tot el judo, i mira que no n'entenc res de res...o paren d'agafar-se i donar-se patades i de cop els àrbitres comencen a donar punts perquè han fet un Yuko o un no sé què. És macu si més no. Curiós que encara no he vist cap partit de futbol. He vist bàsquet masculí i femení, voley, tir, judo, handbol, tenis... El més curiós és l'emoció que tens. encara que no sigui ningú del teu país. Només per la cara que fan d'esforç i la il.lusió que els fa guanyar ja t'emociona. A mi m'encanten els jocs olímpics. Trobo que potser s'haurien de fer més sovint. O potser no, que sinó perdrien màgia. Ha de ser molt gran per un esportista arribar als joc olímpics en representació del seu país. T'has de sentir important de collons. És potser per això que m'ho miro amb tanta devoció, m'agradaria sentir-me important per ser un esportista d'elit, t'has de sentir orgullós que no hi deus cabre en dues camises juntes. I si et penges una de les medalles encara més.
I quina gràcia em fa la dualitat de les medalles. Depenent de quin esport, obtenir una medalla de bronze et fa sentir molt millor que obtenir-ne una de plata. Per exemple, en atletisme, una medalla de plata és molt. Però en un esport d'equip com per exemple el bàsquet, si guanyes la medalla de plata significa que has perdut la final, i marxes amb una cara de tonto i amb llàgrimes als ulls; en canvi els que guanyen la de bronze, òstia, tant contents!! El que sí realment és la gran putada és quedar 4art. Apa, fundo el club de fans dels JJOO??....no sé no sé......:P

4 comentarios

. -

Fa rabia, però, que no poquem triar quin esport veure. Amb les medalles de vela va fer molta rabia. Sortia el tio aquell gangós: 'que estem a punt de guanyar dues medalles en vela pero marxem a veure salts de trampoli'....tornaven : 'que estem a punt de perdre la plata, depen de en quina possicio passem la boya de barlovent, pero marxem a veure una xina saltant d'un trampoli'....i al tornar ja estava. Haviem guanyat dues medalles de plata pero no haviem vist res. Aixo si, despres, 3 hores ensenyant-nos al britànic celebrant la seua medalla d'or quan la regata ja s'havia acabat.... En fin, la vela es lo que tiene, dificil de retrasmetre i no interessa massa. Però, vols dir que la xina pegant voltes abans de entrar en una piscina interessa molt mes????

berta_Cs -

ah!! algu sap on aconseguir un pin amb el logo dels jocs?? faig col·lecció de pins i intento anar-los aconseguint sempre que és posible...a la web oficial del jocs no he aconseguit comprar-lo....

berta_cs -

i la 3era socia!! A mi també m'agrada mirar-mho. bàsicament segueixo els esports d'aigua, m'agraden moltissim. Acabo de tornar de Berlín, i creia que me'ls perdria..però al contrari...un cop arribavem a l'hotelet....era l'únic que enteniem de la tele!! jejeje

Frik -

Ja tens els soci # 2. Jo també els segueixo com si hi fos aficionat de tota la vida, i la meitat de vegades no entenc res, i aquests dies fins i tot m'he empassat retransmissions en Itàlia en les estones lliures.