Blogia
És macu això dels weblog!

Collons quin Barça!

Collons quin Barça! Després de la meva grip bloggera propiciada per la meves poques ganes d'estar davant de l'ordinador després de començar una nova feina en la que sóc davant la pantalla durant 9 hores seguides (i el fet que arribi fet miquetes a casa), reprenc la meva activitat. I la reprenc en la vessant esportiva. Collons quin Barça estem veient. Yo pensava que seria el de sempre, que fan 2 partits bons i la gent s'anima, però després res. I es veu que la cosa ya dura una mica més. Tampoc vull obrir massa la boca que sinó després el senyor Murphy em fa fotre la pota, però la cosa aguanta, i per fi tenim la extraña sensació que jugui qui jugui ho pot fer bé (llàstima dels últims lesionats...quina putada, però tenim gent del planter, o sigui que no problem!). Sembla, de moment, que els fitxatges són encertats i també les decisions de l'entrenador. I això dóna una confiança brutal als jugadors i també als espectadors.
Sembla que el debat de la temporada serà sobre quin dels 2 davanters haurà de jugar, si el Larsson o l'Eto'o. Personalment per mi no hi hauria dubte, Larsson és la meva opció. No m'acaba de convèncer el Lleó Samuel. Però espero que em faci menjar les meves paraules i demostri que és el crack que la gent diu que és. Jo de moment no ho crec. Per uns gols que li marqui al madrit i que corri molt a mi no em sembla un crack, però bueno, "lu dit". Quant als demés fitxatges, Deco em sembla un encert bestial. Aquest sí que és un fiera! I en Giuly és una sorpresa per a tothom. De 10 vegades marxa 8 del seu marcador! No com l'Overmars, que en marxava 2 de cada 10! Els defenses Belleti i Sylvinho són gent amb contrastada experiència i Edmilson és un crack. Això, amb la combinació de jugadors en alça com són el Xavi, l'Iniesta i el mateix Ronaldinho fan que aquest any poguem ser molt optimistes. Que ja tocava també! A veure si aquest any es pot celebrar algun títol. De fet n'estic segur. FORÇA BARÇA!!!

2 comentarios

Frik -

Realment sí, aquest any hem de guanyar alguna cosa. Ara les generalitzades lesions em comencen a fer patir

noe -

Hola!
M'he decidit a entrar al teu blog pq m'encanta el nom, és molt divertit... la veritat es que m'ha agradat l'estil, espero visitar-te més sovint! També m'agrada el sentiment barcelonista ;-)