Blogia
És macu això dels weblog!

1er Aniversari

1er Aniversari No me n'he pogut estar ;). Avui és el primer aniversari del blog. Quan el vaig començar no vaig pensar que duraria tant de temps...m'ho prenia com una espècie de prova. Cert és que ha tingut alts i baixos (com el baixón que té ara) pero ha aguantat. Fa pocs dies el vaig tancar per temps indefinit, però pensant que havia estat a punt de complir el seu primer anyet no ho he pogut fer, així que queda reobert ;). El que sí espero és que pugui escriure amb una mica d'assiduïtat.

Començaré per desitjar a tothom que acabi de passar unes bones festes qui en tingui i que tingueu una bona entrada d'any...2005...ja...Quan més gran ets més ràpid es passa el temps. Fa pocs dies en vaig fer 24, ja estic treballant full time (i dic full time amb tota la intenció, massa full) i tinc unes ganes boges de marxar de casa. És el que té l'edat. Algú que tingui ganes d'explicarme com va això dels pisos de protecció oficial ;)? Estic obert a rebre qualsevol tipus d'informació, ja sigui en forma d'adreces o documents o el que sigui ;)!

Espero que no us gastin masses bromes avui. A mi mai m'ha agradat això del dia dels innocents...potser perquè ho sóc. I sempre pico a totes les brometes que fa la gent. Aquest és el principal dia candidat per estar-se a casa tranquil, amb la guitarra, y navegant per internet, veient pelis i sèries. He sortit un moment al mecànic i ja he vist tot de nens correns amb globus d'aigua a les mans...i m'ha fet una poca gràcia ;).....Apa, que tothom disfruti del dia dels innocents i tingueu pietat de nosaltres!

1 comentario

Mestre -

Per molts anys X@vi!
Aquí un amic...