Blogia
És macu això dels weblog!

Em quedo sense Ismael Serrano altre cop

Em quedo sense Ismael Serrano altre cop Estic emprenyat. Des de fa 2 anys que intento anar a un concert de l'Ismael Serrano (el meu cantautor preferit en llengua castellana)i no hi ha manera. Sempre arribo quan no hi ha entrades, i mira que el concert és el dia 20 i 21 de febrer. Us anava a recomanar que l'anéssiu a veure i quan he mirat per quan valien les entrades he vist que no quedaven entrades al telentrada. He trucat al teatre on ho fan i man dit que no, que a taquilla tampoc en queden :(. Un altre any sense. Si hi va algú, que s'ho passi bé (no ho dubto que ho farà!). Almenys els fans d'ell ens podem deleitar amb el seu disc "Principio de Incertidumbre" i qui tingui reproductor, amb el seu dvd.

2 comentarios

Eva -

El dia 10 o l'11 en fan un al Prat, intenta aprofitar,que potser aquí és més baratet, que el teatre és municipal i no acostuma a ser gaire car!!!

Joan Miquel -

Bones:
Jo per la meva part, he decidit no anar al proper concert, qué es fa aquí (mallorca); ja que em sembla abussiu el preu de 21€ per entrada. Fina ara havia anat a tots els concerts que feia, però aquesta vegada m'he comprat el CD i l'escoltaré a cases.
Sé que gran part dels ingressos son per la sala, però tot i així... potser s'hauria de plantejar que quan ell era jove no tenia la capacitat adquisitiva per anar a concert d'un preu tan elevat (amb això no intento comparar-lo amb cap altre cantautor); simplement crec que la cultura, en aquest cas la música hauria d'estar més a l'abast de la gent jove.

Canviant de tema "Principio de Incertidumbre" està genial. El DVD també val la pena. T'el recomano... si tens el Kazaa o similar crec que el trobaràs amb altres formats pel teu ordinador.

Salut.
Hi haurà milers de concerts més... no et preocupis.