Blogia
És macu això dels weblog!

Masses vacances aborreixen

Masses vacances aborreixen Tenir masses vacances és contraproduent. Acabes per aborrir-les. Arriba un moment en què ja no saps què fer i caus en una rutina d'aborriment. La primera setmana sí que és gratificant, fins i tot la segona. Però a la tercera setmana sense fer res ja et comences a mossegar les ungles dels dits dels peus. En teoria és una època on pots aprofitar per fer coses que quan estàs treballant o estudiant no pots fer, però la meravellosa llei de Murphy fa que no recordis res del que puguis fer. Crec que seria una bona cosa que ens apuntéssim en algun paperet coses per fer a les vacances, perquè després et trobes sense idees i t'aborreixes. O arriba el gran enemic de les vacances: la mandra! Sí, la mandra! Quan no se t'acut res per fer, doncs t'aborreixes, però quan se t'acut, després apareix la mandra per desviar-te de les teves intencions de fer. Jo ja estic aborridíssim a casa, he fet de tot. Llegeixo, toco la guitarra, escolto la radio, estic hores a internet, mira la super tele de l'estiu....però ja no puc més, n'estic fins als webs. Tinc moltes ganes d'anar a treballar.
Mentre espero, tinc l'únic consol que, com que Internet és la finestra al món, a vegades trobo coses interessants (la majoria de vegades no, i quan arriba el moment que estàs davant l'explorer i no saps quina adreça teclejar, vol dir que has acabat els teus recursos, apaga l'ordinador; és causa de les vacances, a mí m'està passant molt sovint ja). Ara, la cosa interessant. És una pàgina web que t'ensenya anglès. No és ni molt menys la típica pàgina dolenta que després et fa pagar i no sé quines coses (si vols tenir els continguts guardats sí que els pots comprar un cd o no sé què). Però bueno, que és una pàgina on hi ha cursos, exercicis, repassen gramàtica i on fins i tot, hi ha listenings que pots fer i després autocorregir-te les preguntes. Per gent que vulgui repassar una mica d'anglès no va gens malament. La pàgina és La Mansión del Inglés. Apa, si trobo alguna cosa més, ja avisaré, però estic tant aborrit que apagaré una estona el PC.

1 comentario

Litus -

Gràcies per la pàgina! Jo aquest any me les he partit, p.q no passi això! Eh, ves al meu cafè si t'avorreixes! El cafe d'en Litus