Blogia
És macu això dels weblog!

Trobada nocturna amb els mossos

Trobada nocturna amb els mossos Hora: Aproximadament la 1 de la matinada. Lloc: Rotonda de Montgat que enllaça amb la N-II.
Estat del conductor: perfecte estat de revista, i com la SanMiguel (0,0).
Em paren molt tranquilament amb el "pirulo tropical" lluminós. Transcric la conversa:


Mosso: Bona Nit.
Jo: Molt bona nit.
Mosso: Cap on es dirigeix si us plau?
Jo: Cap a Vilassar de Dalt.
Mosso: Que viu allà vostè?
Jo: Sí.
Mosso: D'acord, ja pot continuar.
Jo: Gràcies, bona nit.
Cullons, tanta amabilitat m'ha sorprès. No és que m'hagin mai tractat malament quan m'han parat (pocs cops), però no sé, m'ha sorprès. I també m'ha agradat que em parlés en català mira. No sé, coses meves. La cosa està en que, i què passa si vaig cap a un altre poble? que no em deixen passar? o si no hi vic allà on em dirigeixo? em diran que me'n vagi cap a casa meva? I no saben que la gent menteix? Li podria haver dit que anava a Palafolls. No ho he acabat d'entendre massa, suposo que devien buscar a algú. O potser és que s'aborreixen i per fer alguna cosa doncs van parant a gent. Perquè no feien cap control d'alcoholèmia. Que no estic dient que no ho facin, que em sembla molt bé. El que passa que no sé quina funció tenen aquestes parades suposo que rutinàries. Si hi ha algú que sàpiga del tema i me'l pugui explicar, estaré encantat de llegir-lo. Últimament estan per tot arreu, cosa que em dóna seguretat per una banda, però també inseguretat per l'altra. Perquè si n'hi ha tants de mossos i de controls, serà perquè busquen algú. Bueno pos això, que.....bona feina mossos! Amb gent així "hasta" dóna gust parar-se. :D

6 comentarios

Muriel -

No han de fotre res, d\'on vas o d\'on vens?. Potser estaven místics i transcendentals?. Clar, la màgia de la nit i l\'avurrida anima jajaajja.
No de debó, tens dret a no respondre la pregunta, només a identificar-te quan t\'ho demanen.

Anna -

ta claaar! "l'assassinu" és de Castellfollit de Riubregós i fijo que pensen que qui ho digui bé és ell, a més, passa cada per Montgat...i és mosso d'esquadra, es veu que es dedica a preguntar a la gent on va. Jajajaj és broma eh!!!

anna -

"fins i tot" dóna gust anar a prendre una birra amb ells.. però personalemnt crec que et van veure amb cara d'àngel, sinó, no m'ho explico... :D

berta_cs -

doncs cert, què els hi importa cap on vas? juas! poca feina????

Jose -

Bueno,passant del weblog ;-) m'he aprofitat del link de l'Ali G i em vaig descarregar uns quants... Mare de Deu Senyor!! es bonísim!i el tiu aquest de Kazhajstan (o como cony s'escrigui..) ooooooooo!

Roger -

Encara que no tingui res a veure... Aquí tens una web per baixar Ali G: http://www.lando.co.uk/