Blogia
És macu això dels weblog!

Nou disc d'Ismael Serrano

Nou disc d'Ismael Serrano Per fi el dia 7 de març ja surt el nou disc de l'Ismael Serrano, que es titularà "Naves ardiendo más allá de Orión". Ja l'estic esperant amb unes ganes immenses. I per qui vulgui també ja han sortit a la venda les entrades pel concert que farà el dia 1 de juny a l'Auditori de Barcelona. Jo ja tinc les meves per fi!!I gairebé en primera fila!!!Després de no aconseguir entrades uns quants cops, per fi podré veure'l. Les vaig comprar pel telentrada el primer dia que van sortir i ja estava la platea mig plena!! Així doncs que qui vulguis, ja pot córrer perquès la cosa està que vola, i mira que encara queden 5 mesos!!! Visca l'Ismael!!!No sé si vaig fundar el club d'Ismael.....segurament sí ;), per si de cas el torno a fundar i qui s'hi apunti benvingut!!!

3 comentarios

hada -

A mi también me encanta Ismael Serrano. Soy de Valencia y voy al concierto el viernes 8 de abril... El nuevo disco tiene unas canciones preciosas... Un besito

KiM -

Ja ens diras q tal esta!!!!

noieta -

jo em vaig comprar l'any passat el doble que va treure "principio de incertidumbre". Que disfrutis al concert!!!