Blogia
És macu això dels weblog!

Penjaria pels ous als que fumen als lavabos

Penjaria pels ous als que fumen als lavabos Estic indignadíssim amb aquest tema. I acabo de venir del lavabo i em vull desfogar. Treballo en una empresa gran, on hi ha molts empleats. I n'hi deu haver uns quants que es dediquen a fumar en un cubicle de 2x1 que està fet perquè les persones vagin a fer les seves necessitats fisiològiques. La empresa, té una sala habilitada especialment perquè els fumadors es tirin al vici sense problemes de que ningú els hi digui res. I a veure, sóc una persona no fumadora, que sí, em molesta el tabac, però no sóc dels que va dient a la gent que apaguin els cigarros als llocs on no es pot fumar, m'aguanto bastant. Però és que això em posa dels nervis. En una merda de lavabo que prou feines tens per seure, entres i sembla que abans hi hagi passat en Garci amb els seus 15 paquets. I de veritat que és molt molest en un lloc tant petit. Surts del lavabo fent ferum com si haguéssis sortit un dissabte a la nit. Que collons, no som nens petits òstia! com si estiguéssim a l'Institut i t'amaguéssis dels profes. I jo entenc el vici del tabac, però si tens una sala per fumar vés allà i no molestaràs a ningú, una mica de respecte pels demés. A més a més, els molt porcs, es dediquen a llençar la cigarreta a terra un cop acaben. Molt maco, sí senyor. I em direu, doncs canvia de lavabo quan et passi. I jo us dic, sí, quan n'hi hagi un de disponible sí, però quan la cosa és una necessitat urgent i no n'hi ha d'altre, noi no es pot fer res. Doncs "lo dicho", que els penjaria a tots pels ous per la porta de la entrada. Ja m'he quedat a gust, quin descaaans!

7 comentarios

alba -

wnas!!opino k esto esta muy bien.yo odio el tabaco.loi odio!pero tengo que convivir con el el resto de mi vida,ya que mis padres fuman.es una desgracia.ojala no lo icieran.yo kiero acer saber k no acabare como mi familia.tengo cierta voluntad y se k fumar es una tonteria kien lea esto y sea fumador os doi el mensaje d k os estais jodiendo.mi madre me dice k yo no fume k ella solo me dio un cuerpo una vida i tiene razon.fumar es una tonteria,y mas sabiendo k perjudica la salud.espero que mis padres dejen
de fumar algun dia.se lo pido a dios ya kiien sea.
ale adios y no seas tontos k la vida son dos dias y si fumas son media hora!
13,alba para papa y mama

MarK -

Bones!!(no es per parla d´aquest tema....u xnto!Però he estat veient diferents weblogs,i veig que fa unes messos vau parla dún tema que ara a mi em toca treballar!Us parlo dels Jocs Olímpics!Sóc un jove que estic cursant 1r de BAt i a part sóc un fan dels Jocs.Per awust motiu,a l´hora de triar el tema pel Treball de Recerca vag agafar un tema per denunciar els fets que actuen negativament en l´Esperit Olímpic(doping,marketing,atentats,complots,no parar les guerres...: Demostrar que no existeix un Esperit Olímpic.He vist que sou uns cracks en els jocs Olímpics,per aixó e pensat que si no us es molt díficil i us va bé,em podrieu donar alguna ajuda amb el tema i passar-me dades sobre aquests temes!Em seria de molta ajuda!A més,quan ho llegiu ho podrieu passar a tots els altres weblogs que els li agradi aquest tema perquè majudin també!us deixo el meu e-mail: pujo_latino@hotmail.com!almenys digueume algu per saber la vostra opinió...merci!!Grácies!i u sento si he molestat dins aquest tema!;)

Anna -

Doncs no us (ens) queda res. Jo reconec q no entenc el vici ni la necesitat que té determinada gent de fumar a tota hora, però en fi un/a acaba per resignar-s'hi.
Ara resulta que és notícia que no es pugui fumar en els tren (collons fa dos anys que no es pot fumar en els rodalies i ara surt al TNmigdia) i que els locals t'han de garantir un espai sense fum.
La cosa que més gràcia m'ha fet és el llegir que els locals (llegeixi baretos...) que facin ús del termini màxim de 2 anys per adaptar-se a la normativa o que, per les seves dimensions en principi no ho poden assolir han de col·locar una cartellet que digui:
"Lo sentimos pero, debido a nuestras dimensiones no podemos garantizarle un espacio sin humo"
Quan el vegi possat allà on "tot és fuuuuummmmmmm..." us ho explico. En fi... a mi m'encanta la música però el que no m'agrada és el "colocón" que agafo en determinats concerts. I de la pudor ja no en parlo (m'he resignat a arribar i possar la roba a la rentadora i rentar-me el cap).
I per l'amor de Déu que no se'ns facin les víctimes ara i diguin que els perseguim com a criminals que m'emprenyo i molt.
I estic d'acord en 1 m2 no es pot fumar. i menys quan la ventilació (gnrlment forçada) brilla per la seva absència.

Bé jo tb m'he desfogat (es nota?)

b -

totalment d'acord. Jo tb m'aguanto bastant, però hi ha llocs que no entenc la necessitat de fumar....

noieta -

a las barricadaaaaaaaas.
No en podem deixar ni un d'aquest "mals" fumadors. Especialment els meus veïns que agafen l'ascensor amb el puro ences i quan el dic: "disculpa, mira que aquí diu que està prohivit" i senyalo el cartellet em contesten "però si està apagat"... i resulta que el fum que surt...... que collons és?????????? (que tinc cara d'idiota o què????????) Apa, que jo també m'he desfocat. Gràcies per donar-me l'oportunitat X@vi

Frik -

Encara ets poc cruel...han de patir més!

tabata -

El que hi ha és molt mal educat, més que fumadors i no fumadors. Jo sóc fumadora i també em molesten certs 'tics' de fumadors, com per ex. fumar dincs un ascensor (com si en un ascensor si estés tanta estona!), llençar burilles des d'una entrada sense mirar si està a punt de passar algú per allí,... en podríem fer una llista.