Blogia
És macu això dels weblog!

Quina gràcia que la gent ja em comenti el 1er post!

Quina gràcia que la gent ja em comenti el 1er post! M'ha sorprès molt gratament que ja el primer dia de postejar algú m'hagi llegit i escrit. Espero que qui es digni a llegir aquest quadern de bitàcora no s'aborreixi massa i es destapi posant comentaris, ja que això segur que m'anima a postejar sovint.

Catalunya ha guanyat 4-2 a l'Ecuador. Era bastant previsible d'altre banda. La primera mitja hora, fins que han marcat el 3 a 0 (i rarament el troç que he vist) diuen que ha estat el millor del partit. Crec que si la selecció catalana fós oficial, faria un bon paper a les competicions, perquè d'aquí en surten mooolt bons jugadors! A més, gairebé tots eren originàriament del Barça :P!

Avui he sopat pizza a casa l'Ana i després hem estat veient el Gran Hermano. Potser acabo de perdre la credibilitat. Sóc xafarder de mena, i a més li trobo un paral.lelisme molt clar amb els weblog: realment el que fas és "espiar" (o conèixer, depèn com es vulgui mirar) altra gent que no coneixes de res. Encara que reconec que els weblog són molt més profunds i cultes que Gran Hermano, que ara ja s'ha convertit plenament en un show televisiu, on ja no hi ha l'efecte sorpresiu que hi va haver al primer GH i no hi tornarà a haver. Bueno, és tard ja. Me'n vaig a dormir amb el meu nou nòrdic que em va portar el Pare Noel. S'hi dorm de bé!! La gent que no ho ha provat mai no sap el què es perd! Demà toca dia dur d'estudi en principi. Aborrit doncs. Segur k postejo :D. Esperem que la meva mare no tingui masses ganes de tocar-me allò que no sona i em deixi tranquil, sinó no podré fer res. Bona niiit!

4 comentarios

mesmarge -

igual si que hi ha una mica del mateix esperit orwellià a big brother que als weblogs.
Salut

X@vi -

Jeje...veig que el tema GH/Weblogs ha creat controversia, però si us fixeu n'acabem pensant tots el mateix!I sí, després és horrible veure que aquella gent tant burra guanya tants diners per res...

sgons -

bé, ja m'has informat del resultat del catalunya equador que encara no m'ho havia ni mirat enlloc. Ja va be na guanyant :P
Pel que fa a gran hgermano i els blocs... molta diferència no? una cosa és veure 8 piltrafilles dien burrades i naltra en un bloc algú que et va explicant que li passa o què pensa de les coses.
gran hermano s'ha de pendre sols com una obra de teatre sense autor i sense guió, osigui, el tot per laudiència (e ke la fresita es la ostia, de tonta vull dir ^^')
au nanit!

Ciury -

Quina comparació GH/Blocs... sincerament, em quedo amb els blocs abans que posar-me a veure a quatre tontos actuant (i guanyant pasta per ser tontos, cony xq a mi no em paguen?)

Als del Gran Hermano els hi podrien fer com a la peli My Little Eye, així estariem tots contents.