Blogia
És macu això dels weblog!

Llibres!!

Llibres!! M'agrada el Sant Jordi. Potser és perquè la meva escola d'EGB es deia sant Jordi i aquell dia es feien celebracions bastant especials i grans. En guardo bons records. Anem al tema llibres. Llegeixo bastant, costum heredada del meu pare, encara que no n'havia fet menció encara crec al blog. Començaré també a partir d'ara a recomanar llibres, però pas a pas, això més endavant. El post d'avui és per comentar els llibres que han arribat a les meves mans de manera o altre aquest Sant Jordi. Se m'ha girat feina, perquè jo me n'he comprat bastants, m'he gastat calers, però mira, em va venir molt de gust. Passo a la llista:
1.- El Codigo Da Vinci - Dan Brown. no, encara no l'havia llegit
2.- ¿Arde Nueva York? - Lapierre,Collins
3.- Estúpids homes blancs - Michael Moore
4.- No sé si m'explico - Buenafuente. tot un clàssic...
5.- Los pilares de la tierra - Ken Follet
6.- El enigma Dalí - Màrius Carol
7.- El último Catón - Matilde Asensi (que cambiaré pq ya el tenia....), agafaré La Sombra del viento - Ruiz Zafón
8.- Cómo me quedé calvo - Arnon Grunberg
Si algú se n'ha llegit algun i me'n fa alguna crítica, benvinguda serà. Osti, posats així en llista em fan mandra tants! Sobretot el de Dalí que és de mon pare i no m'atrau gens... A més, encara tic començant Así se hizo la transición de Victoria Prego......poc a poc i línia a línia!!!

5 comentarios

Joan -

Ho miraré. Moltes gràcies!!!

X@vi -

Joan: per fer ping a bitacoles, mira http://www.noctambul.net/ping/, o http://www.exoops-catala.org/modules/ping/. I molt bé, m'agrada molt el sistema blogia, perquè és senzill i ràpid d'utilitzar.
Jose: Poz no :P, es por el primero que he empezado, dicen que está muy bien y ha batido récords en Holanda Suiza y Alemania!! Ya te lo cuento dentro de 1 semana o así. Ostias...napoleón....deu ni do....

Jose -

Ja,ja..el número 8 es también herencia de tu padre?lo escribió él con seudónimo?tienes miedo? ;-D
Yo estoy con Napoleón,de Max Gallo.Lo recomiendo.Ala,otro a la lista.

Tagarinet -

L'ombra del vent és bona i la de Ken Follet. Espero comprar el Codic Da Vinci. De la resta no tinc criteri.

Joan -

Hola, em sap greu però no conec cap d'aquests llibres. Però m'agradaria que em poguessis explicar una cosa: he fet una prova amb el Blogia i no sé com es fa per fer un ping a Bitàcoles quan escrius un novetat. I de pas, què tal l'experiència amb el Blògia? Em semblava que està força bé. Gràcies.