Blogia
És macu això dels weblog!

No m'agrada la gent amb la corbata curta

No m'agrada la gent amb la corbata curta Fa ja més d'un mes que estic "treballant", i això s'ha notat, s'han racionat les meves escriptures al blog. I encara no havia fet cap comentari sobre la feina. Així ràpidament he arribat a dues conclusions: no m'agrada la gent que porta la corbata massa curta (i que no se n'adona perquè cada dia la porta curta, perquè a tothom ens pot sortir curta algun dia, però massa curta és lleig), i l'altra és que odio renfe. En molts sentits, però el més emprenyador és el de la música. Sí hem d'afavorir un nivell de "benestar", que no possin res siusplau. Que es preocupin amb indicar correctament les parades que vénen i prou. A mi no em desagrada del tot la música clàssica, però n'acabes fins als collons dels violinets que se't posen al cap i no et deixen concentrar en la lectura. Si volen ser equànims, que posin una cançó de cada estil, i així anirem tots més feliços. Ja, no és la solució, per això dic que no posin res i que cadascú es posi la música que vulgui als seus reproductors. Tornant a la feina, encara estic amb el curs de formació, és a dir, que encara no he començat a treballar realment. M'hi he trobat molt bona gent, això està molt bé. Llàstima de l'horari del curs que és de 15 a 22. I arribo a casa tardísim i ja al matí no l'aprofito per a res. També la llàstima és que amb el sou que em paguen (0€) no tinc ni per berenar. Sort que m'ho cobro en cafès i aigua, que això sí que és gratuït ;). Apa doncs, ja sabeu, la corbata, MAI per sobre el melic.

3 comentarios

Frik -

A mi tb m'agrada aquesta corbata, encara que em sobra la camisa...

donot -

A mi aquesta corbata m'agrada prou...........

mai9 -

a mi m'agraden les camises curtes. No em preguntis pk ;)