Blogia
És macu això dels weblog!

Metrosexual, com depilar-te sense morir

Metrosexual, com depilar-te sense morir Nou terme acunyat per definir als homes que es cuiden i es preocupen per la seva imatge o, en opinió meva, en el que les dones ens volen convertir ;). La veritat és que tothom qui més qui menys es preocupa pel seu aspecte físic. I la veritat és també, que un cop ho proves, ho dic per pròpia experiència, t'és difícil deixar-ho ja que et trobes millor. Jo per exemple, ja fa 3 estius que em depilo les cames, i realment em trobo més atractiu. Fins i tot ma mare m'ho diu.
Vaig caure al principi en la trampa de fer-ho amb cera freda. Malameeeeent!de genolls en amunt no es passa!! Més que res per por d'endur-te un tros de pell a les mans. A més aquell dia vaig donar una de les millors tardes de riure sense parar a ma mare. De la cera calenta, doncs no ho he provat, però per si de cas vista l'experiència amb la freda, tampoc crec que ho provi. I després la equivocació més gran és utilitzar la archiconeguda Silkepil. Lagarto lagarto!!!! Això és un matapersones!! Potser a les dones, que no tenen tant de pèl no els fa tant de mal, o potser ja hi són més acostumades, però per mi, que sóc força pelut, és un suicidi, molt molt dolorós, així k no pases ni 3 minuts amb la màquina. Que a més irrita la òstia! Llavors què fas?? Doncs optes per la més ràpida i menys dolorosa de les opcions: la gillette. Que val a dir-ho, no fa gens de mal i quedes com el culet d'un nen. Com a contrapartida però tens que el pèl et creix de seguida i ho has de tornar a fer ràpidament. I llavors una altra equivocació?? doncs quan et torna a sortir, t'afeites altre cop, error flagrant, ja que la pell no acostumada se'n ressent. I llavors ja tens les cames irritades per 2 o 3 setmanes. Llavors has de començar a posar-te potingues i cremes a les cames perquè no semblin una brasa, i el que et costa posar-te pantalons llargs!!! perquè clar, el "rozamiento" amb uns texans és mortal de necessitat per la irritació!
Així doncs, encara no he arribat al sistema ideal, a veure si aquest any el trobo. Quins collons, amb lo bé i content que estaba jo fa 4 anyets amb els meus pèls a les cames!! Però tal i com he dit abans, ara ja no pots parar. Quan et veus més maco, et trobes fatal de l'altre manera. És com quan et canvies unes ulleres que portes des de fa temps, que no saps com podies anar pel carrer amb allò. Si algun company metrosexual o alguna noia em vol ajudar a mantenir les meves cames perfectes ("porqué yo lo valgo") i sense dolor s'agraeix qualsevol suggerència!

4 comentarios

mcm -

ala, ala.

Reiter el que diu Jose, "el hombre y el oso, cuanto más peludo, más hermoso". Si jo m'hagués de depilar... ai ai ai.

Cada boig amb el seu tema, però perquè no et fas ciclista i així tindràs una excusa X'-D

Jose -

anda..anda...donde quedó aquello que decía mi madre de "el hombre como el oso, cuanto más pelo, más hermoso" :-D (quien les habría inculcado ese mensaje..). Voy a fundar la plataforma "Por unas piernas tupidas",contra las novias exigentes y los "abducidos" como mi queridisimo primito.

mai9 -

si t'ho diu la mare segur k stas mes atractiu :P

en serio, si trobes la solució final, diga-ho k potser m'animo. Una pregunta, pk només les cames? braços, aixelles, esquena......

fALTY -

corporacion dermoestetcia, la primera visita es gratis, les 3000 seguens ja no... jejejejejeje

sort i que no sigui res

ciao