Blogia
És macu això dels weblog!

Marina d'Or, ciutat de vacacions

Marina d'Or, ciutat de vacacions No volia parlar d'aquest tema, però m'han obligat. Han posat prop del meu poble un cartell publicitari gegant de "Marina d'or, Ciudad de vacaciones, a Oropesa del Mar". No puc amb ell. Per més gran que el posin no hi penso anar, que ho sàpiguen. Per molt macu que sigui el putu balneari científic. Per molts certàmens amb tongo de Miss Espanya que organitzin. Que això déu ni do també. Això de Miss Espanya té tela. A part del matxisme que destil.len, trobo que estan molt mal pensats. A més no entenc que cada cop les noies són més lletges, quan vas pel carrer hi trobes noies moooolt més maques. En teoria, la "finalitat" d'aquests concursos és "premiar" la bellesa d'una noia, per això no entenc tampoc que les normes del concurs deixin que les noies es posin extensions, ungles, pestanyes, pits i demés. Així guanya la que té el cirurgià més bo. I després saps que la majoria de les noies es posen "blandiblups" que dic jo, per realçar els pits. I a mi, què vols que et digui, prefereixo que es mostrin tal com són. I el jurat?? Crec que hauria de ser una mica més qualificat que no la gent que hi ha. Trobo que tot plegat és un engany i una gran mentida per moure calers, i per donar publicitat a la ciutat organitzadora. Res, que deixo el tema, que no era aquest del que parlava el post. Tornem a Oropesa del Mar. Que no hi penso anar, i encara menys quan és el poble d'estiueig del meu amic Asnar. Estic resant perquè caigui ja el cartell publicitari o algú el pinti o alguna cosa. A més, ara que hi penso.....abans en aquell cartell n'hi havia un del PP, amb l'amic Mariano. Dolça coincidència, no?? A veure si el canvien perquè cada cop que paso per allà i el miro (que clar, està al costat d'un semàfor i gairebé sempre em toca parar al costat) se m'apareix el ninot del guinyol de l'Aznar i la imitació de veu del Fuentes dient: "Ei Javi, jej jej, ven de vacaciones, jej jej". Gilipolles, odio que em diguin Javi, que me llamo Xavi señor bigotes!!!!

Ah, bona notícia!! Per fi he trobat feina!!! En una consultoria. El meu traje va sortir efecte;) !! Ara em toca anar-me'n a comprar més! Començo després de setmana santa amb un curset de formació de "només" 2 mesos. A veure què tal!!

4 comentarios

anigwei -

Per això volien l'aigua de l'ebre... vinga, que es fotin ja d'una santa vegada!

Alex -

Ahora los regalan en el 1, 2, 3 responda otra vez :-D

X@vi -

Je je...tal i com vaig predir i gràcies a les pluges d'aquests dies el cartell es comença a desenganxar i a arrossegar-se per terra!!

sgons -

felicitats per la feina!
la ciudad de vacaciones... la odio xD i el munt de publicitat que en fan per la tele?? quina ràbia que fa...
fa tanta ràbia que no en penso parlar més xD
au, fins aviat! ;)