Blogia
És macu això dels weblog!

La cosa va de trajes!

La cosa va de trajes! Resulta que dissabte vaig haver d'anar-me a comprar un traje amb presses, ja que en la meva busca infructuosa de feina, tinc una entrevista en la que em "recomanen" que vagi amb traje i corbata. No vegis quin merder. Divendres vaig anar sol a fer una volta per un centre comercial a veure una mica què és el que em pot agradar i el que no, però clar, no em fio del meu propi criteri personal i necessito algú que m'aconselli. Així que m'endinso en el meravellós món de les botigues. La veritat és que tinc una espècie de fòbia a les botigues de roba. Perquè m'han de perseguir demanant-me que què vull, que si em poden ajudar!! Que no escolti!!! Que ja sóc prou grandet per escollir el que jo vulgui, i en el cas que necessiti ajuda ja la sé demanar també. És que a més a més ja se'ls/les veu allà, com "acechando a la presa" (en aquest cas jo), per venir a corre cuita a AGOBIAR-TE. I això és el que em fa venir molt poques ganes d'anar a comprar. Tinc la sensació que em vigilen constantment, i digue'm quisquillós, però em desagrada. Bueno, doncs res, que vaig remirar una mica per les botigues on diguem, no m'atracarien per comprar-me un traje: Zara, Massimo Dutti, Cortefiel, Chemisse, etc etc. No en trec res en clar, així que m'emplaço al dia següent que l'Ana m'acompanyarà amb una mica més de criteri.

Així és que dissabte em trobo a La Maquinista en busca del meu traje. Provant amunt i avall....Curiosament al Zara és l'únic lloc on no em "molesten" mentre miro. Una altra cosa, deu ni do com en són d'alts els pantalons de traje! Una altra curiositat, com és que hi ha botigues en que si et compres una americana de la talla X, t'has de comprar els pantalons d'aquella talla??? I si no et van bé?? em vaig probar una americana que m'anava prou justeta, i els pantalons m'anaven enooooormes. I li dic al de la botiga i em diu: "espera que et miro una talla menys, però llavors l'americana et quedarà molt justa". I jo vaig pensar, collons, marxem i anem a un lloc on pugui comprar-me americana i panatalons separats, perquè sinó la liem. I res doncs, vaig acabar al Zara altre cop (ay Amancio, que rico te haces...), on el traje em quedava justa a la mida, és on tenia el tall més juvenil i on tenien camises que no eren de persona de 35 anys. Així és que espero que serveixi per alguna cosa, que la entrevista em vagi bé, i em donin la feina! Ah, i si me la donen, doncs altre cop al Zara a comprar més trajes i camises!

9 comentarios

Ana -

Que et van robar? Qui? Quan? On? :P!!

X@vi -

Buenoooo!! Ho hauré d'explicar tot! S'ha de dir que la corbata la vaig escollir jo i quan anava a pagar me la van pendre de les mans i finalment la va pagar l'Ana....que després em va robar 5 eurus, també cal dir-ho!!:P

Bachi -

Felicitats, haviam si et va bé i t'agafen, ja explicaràs quan ens veiem en que consisteix. Ja veig que certa persona te molt ben gust, jajaja, si necessites alguna corbata ja diràs, tinc una petita colecció.

Ana -

M'he comprat?? Escoltam guapu, que ha estat un regal!!!!!

X@vi -

Je je, hola Bachi. Si si, ya he trobat feina!! En principi haig de fer un curset de formació de 2 mesos, i després em contracten si aprovo el curs....Començo demà....jur jur!!És allà on viviu vosaltres, a Sants...c/Tarrragona 110. M'he comprat una corbata groga xillona que mola la hòstia!!

Bachi -

Hola Xavi, que tal la feina ?? ja has entrat en el fantastic món dels tratges, corbates i camises ?? si es que si voldrà dir que l'entrevista va anar bé, ja diràs quelcom,a per cert, si necessites consell per la compra de camises o corbates i de si lliguen o no, em pots preguntar, ja que m'he fet tot un expert a la força, jaja.

Teresa -

:-) Les mares sempre tenen raó. Fes-li cas!

X@vi -

Sí, potser no ha quedat massa clara la explicació, però has d'entendre que tinc 23 anys, i per tant i de moment, considero gran a tothom per sobre de 30 (quan hi vagi arribant segurament la consideració "gran" será 40, 50,....). Al tema, el que em referia de les camises es que passo de comprar-me camises, com dic jo, rotllo PPero, o sigui blau cel i llises. Són odioses. Sí, lliguen amb qualsevol corbata i traje, però per poc que pugui (i que no me'n regalin cap) no me'n penso posar ni molt menys comprar.:P. Ara, com m'agafin a la feina i hagi d'anar cada dia trajat...sé que n'acabaré portant...snif snif....perquè el primer consell de ma mare quan vaig anar a comprar va ser: "agafa'n una blaveta, i llisa, que lliga amb tot"!!

Teresa -

M'has deixat encuriosida: ¿com són les "camises de persona (suposo que vols dir home) de 35 anys"? Marededeusenyor, no vull pas saber com deuen ser les de "persones de 50 anys" :-).