Blogia
És macu això dels weblog!

L'Anunci de Coca-Cola

L'Anunci de Coca-Cola Ara que estic permanentment a casa i tinc temps em miro una mica més la tele. M'ha fet molta gràcia l'últim anunci de coca-cola. Per qui no l'havi vist encara, l'explico breument: Es veu una noia ben maca ella, que truca a sa mare des de l'escola, amb l'excusa que mentre estava estudiant, havia anat a prendre un refresc per descansar (una coca-cola a la màquina, per suposat), i li comença a explicar un rollo dient que s'ha trobat una professora que els farà un examen per apujar nota i unes històries xines que no es creu ni ella i la mare va dient que sí (mentre s'escolta la conversa, es veu en imatges que la noia queda amb un noi, i surten por ahi, i es donen petonets tot molt maco). La noia li diu que arribarà tard i la mare li diu que no es preocupi, que es prengui el temps que necessiti. Un cop es penja la trucada, se sent la veu del pare que li demana a la mare: qui era?, i salta la mare i diu: res, la nena, que se'ns ha enamorat. El trobo genial. Es nota que Coca-Cola és una multinacional amb molts calers, i es gasten molts i molts diners en publicitat, i també sobretot, en bons publicistes. Últimament els únics anuncis no infumables son els de Coca-Cola i BMW. A veure si les companyies s'animen a fer anuncis amb cert gust i elegància, que ara m'haig de passar massa temps a casa!! Quin fart d'enviar currículums....esperem que serveixi!!!

3 comentarios

Jacqueline -

És bo, no n'hi ha dubte. Si la vida fos tan maca i tan fàcil com la pinten els anuncis de coca-cola... Aquest recorda a un d'anterior, aquell del nen que arreglava la relació entre els seus pares, no trobeu?

noelia -

Estic amb tu, es genial, m'ha agradat molt, coca cola sempre ens sorpren.
Petonets

gemma -

Sí, és molt bo! A la meva filla de 16 anys li encanta!! I jo li vaig dir...és que les mares sabem molt..... I vam somriure.