Blogia
És macu això dels weblog!

Decepcionant debut de TNT

Decepcionant debut de TNT No puc deixar d'estar molt i molt decepcionat amb el nou programa de Tele5 TNT, presentat pel Jordi González. La veritat és que tenia la esperança que fós alguna cosa diferent al que s'havia fet fins ara, amb ritme i perquè no enganyar-nos, que s'assemblés una mica al Vitamina N. El meu veredicte és una decepcionant DECEPCIÓ, valgui la redundància. I em poso a escriure a aquestes hores perquè m'ha emprenyat a part de decepcionar-me.
En començo a tenir els ous plens de Tele5. L'únic que fa és fer pseudo-programes del cor i realimentar-se ells mateixos traient talls i parlant seeeempre dels mateixos temes, i la cosa un rato està bé, però ja cansa. Fins i tot per un freak com jo que moltes vegades ho mira. Però ja les coses passen de taca d'oli. L'únic que fan és fer el mateix programa canviant els presentadors i col.laboradors, i em sembla molt patètic; a part de treure famosets, personatgets i gent que vol guanyar pasta dient que ha tingut sexe amb jo què sé qui, que també, quina birria de concepte de televisió. Al matí Día a Día, després el Tomate i l'A tu Lado i ara també la mateixa merda al TNT. Suposo que deu ser exigències de la cadena, però m'és igual, és una merda.
Oooh!!I com m'emprenya quan la gent comença a cridar-se els uns als altres i no s'entén res!!!És que els donaria un cop de puny a cada un. I insultant per tot arreu sense venir "a cuentu". No hi ha ningú capaç de moderar i donar la paraula perquè la gent opini i digui tot el que ha de dir?? És que sinó els espectadors no entenem res del que es diu collons!!
I potser molta gent pensarà, collons, si no t'agrada doncs no ho miris. Però és que no foten res! A Antena3, a part dels Simpsons i el Príncipe de Bel-Air (que com vaig dir al post anterior, n'estic ja fins als webs de refregits) tampoc hi ha res que valgui la pena. La primera no la miro ni de conya, i La2 tampoc. I la meva, TV3, doncs mirin, no és meva què volen que els digui, ni el K3 (encara que tinc la sort que quan no hi ha ningu a casa, o la gent dorm, tinc la possibilitat de veure el satèl.lit. Visca el Discovery Channel, el canal Viajar, el National Geographic i fins i tot el Cosmopolitan).
Res, que estic molt indignat amb el que he vist aquesta nit. No m'ha agradat gens, potser hi tenia masses esperances dipositades, pensava que amb el Jordi seria diferent, que faria un programa més "seu". No m'ha agradat res. La forma de començar el programa ha sigut molt.....no sé, lletja. No ha presentat als col.laboradors com crec que s'hauria d'haver fet, que d'altra banda, han tingut molt poca participació; entra de cop amb una entrevista al Segura i al Flo i de cop se succeeixen els col.laboradors que desapareixen del plató sense ser ni despedits....Puaaj, no ho sé, crec que me'n vaig a dormir a veure si demà estic més tranquil i ho veig diferent.

6 comentarios

xavi -

jo no vaig veure el TNT però he de reconèixer que m'agrada en jordi gonzàlez per la capacitat de ser un bon comunicador, i quan ho fa bé, com a La palmera, les 1000 i una o al vitamina N, te l'habilitat de fer-te oblidar la telemerda que de vegades ens convida a veure... ja podrà agafar un bon curset d'anglès, ja, amb el pluriempleo que ha tingut a la tele i a la ràdio ultimament!

Jose -

Joder con TdQ (Tonto del Qulo). Ver demasiado la TV debe atrofiar el cerebro,pero no verla nada debe restar capacidades de razocinio y de aceptación de algo más que su "verdad".

Frik -

No crec que valgui la pena perdre-hi més temps amb paios com en TdQ.
De totes maneres X@vi, em sembla que ja t'he comentat algún cop que, en Jordi Gonzàlez s'ha venut d'una forma que, a mi personlament, no m'agrada. Jo no vaig veure el programa aquest, però m'imagino com devia ser. No tenia cap intenció de veure'l, però era d'esperar, díria jo. De totes maneres em sap greu que n'hagis sortit tan decepcionat. Sí et serveix de consol el programa den Fuentes no és tan dolent, dins del que hi ha, està bé.

X@vi -

Mira, doncs a mi em sembla que ets igual d'imbècil que aquells que surten a la tele, que no respecta les opinions dels demés i a més a més es posa a insultar sense cap motiu. Sisplau una mica de respecte, que ningú t'ha faltat a tu. El mateix et dic, aplica't el cuentu i si no t'agrada llegir-me no tornis a entrar, no et penso tornar a contestar. No val la pena, sr. culte.

TdQ -

Només els imbècils segueixen mirant la TV a aquestes altures...
http://trosdequoniam.blogspot.com/2004_05_01_trosdequoniam_archive.html#108543694189405256

andreu -

Posi, a mi també em va decepcionar. L'únic que em va fer riure va ser el tall elèctric al sortir la Marta...
El que està clar és que com el VitaminaN, no hi ha ni crec que hi hagi res semblant.
I en quant a la programació, he de confessar que de Tele5 em trago Los Serrano, però poca cosa més. Res com mirar els canals musicals estrangers com la MTV.de o la Viva, ja que les MTV i 40TV "apaga i nemse'n".