Blogia
És macu això dels weblog!

Refregits estiuencs

Refregits estiuencs Tal i com es veu al meu "meravellós" montatge (sí, és molt patillero), arriben els "Refritos televisivos veraniegos"; és a dir, les repeticions de tots els programes que s'han fet durant l'any, per estalviar-se pressupost. Doncs no hi estic massa d'acord. El motiu principal pel que es fan aquests refregits és que diuen que la gent no mira tant la tele i no els surt a compte. Collons, mentiraaa! Com deia en Palomino! La gent que no pot marxar de vacances encara la mira més la tele (bueno, ara pensant-ho, potser amb la merda que hi fan no).I tota la gent que ha vist la tele "durant la temporada", perquè s'ha de tragar altre cop el mateix? I el meu mitjà preferit, la ràdio, tampoc se n'escapa. Jo que sóc un consumidor de ràdio molt assidu, i hi estic totalment en contra. És com si no hi haguéssin suficients professionals per suplir o fer programes d'estiu!! Que de gent a la Inem n'hi ha massa!! Penso que en època estival s'hauria de donar oportunitats a nova gent de sortir a la palestra i demostrar del que són capaços, i això també proporcionaria a l'espectador o oïdor noves cares i veus, que sempre és d'agraïr. Vamos, que estaria tot molt més repartit i potser es trobarien molt bons professionals. Com a universitari acabat de sortir del forn com qui diu, veig les oportunitats que es tenen de treballar del que un realment vol i són poques. I si a més, a la gent li treuen feina les repeticions d'altres coses ja és el colmo.
D'un que s'haurà de "tragar" moltes repeticions aquest estiu. :(

2 comentarios

Frik -

a veure jo també sòc assidu de la radio, a l'hivern i entre setmana, perquè la veritat als estius i els caps de setmana, com molt bé dius tú es dediquen a fer refregits de programes, o encara pitjor fan programes músicals o de cuina( els odio). Tot i estar d'acord amb tú, a mi que repeteixin programes a la tele no m'afecta tant perquè jo només veig la tele a l'estiu, així que... abans de veure experimentys, com el deplorable de la Vicenta, prefereixo veure el millor de la temporada. Mai plou a gust de tothom!

Uri -

Completament d'acord amb tu, molts cops havia pensat d'escriure del tema..