Blogia
És macu això dels weblog!

¿?Ens recuperem¿?

¿?Ens recuperem¿? Encara no havia parlat al blog d'una de les meves passions: el Barça. Hi ha molta gent que pensa el Barça és únicament un club de futbol, res més. I em vull remetre a la frase de més que un club, però la vull ampliar i finalitzar-la amb: és un sentiment. Sí, jo sóc d'aquells que m'he quedat més d'un dia sense sopar de l'emprenyada que agafo. (Ara des de fa uns quants anys ja no, però quan érem més o menys bons i perdiem alguna cosa important sí). Potser algú pensarà que és una tonteria. Potser sí, no ho nego, pero no hi puc fer res. Ara ja portem uns anys molt dolents. I cada any ens il.lusionem per acabar malament. Però l'esperança és l'últim que es perd. (Sí, jo sóc també dels burrus que s'ho empassa cada any).

Feta la petita introducció, què passa aquest any? Jo crec que es va en la bona línia. El problema enorme que es té a can Barça és que mai no es deixa treballar a la gent que hi ha. El camp sempre està callat (a no ser que sigui per xiular) sense animar a no ser que sigui un partit contra el Madrid. Quins collons, i llavors de què es queixa la gent? Si sembla un velatori el camp! Només cal veure els camps anglesos (o no cal anar tan lluny, el del Betis per exemple) que no paren d'animar en tot el partit, perdin o guanyin. Pero bueno, penso que aquest any es pot arribar a guanyar alguna cosa. L'únic que ens cal és tenir una mica de sort, que ens ha faltat els últims anys. Jo crec que hi ha prou equip per fer-ho. Ara més amb en Davids. És un dels millors jugadors del món, i rendirà, tal i com ho ha fet a tots els llocs on ha estat. Ah, i sí, jo sóc dels que els agrada el KLUIVERT. Sí, què passa?? ;). Per a mí és també dels millors jugadors del món. Potser no fa els gols que podria fer, però en crea molts pels companys. I si es miren els números, porta els mateixos gols que duia el Hristo amb el mateix temps al club. En conclusió, perquè és tard i me'n vaig a dormir: que FORÇA BARÇA, i.......aquest any sí! ;) (espero!)

1 comentario

Teix -

M'agraden les teves paraules i voldría que anes com dius. Força Barça.