Blogia
És macu això dels weblog!

London here I come!!

London here I come!! Avui és l'últim dia que escriuré aquesta setmana. Ja acabo examens divendres, me'n queden un dijous i l'altre divendres. I el mateix divendres a la tarda marxo volant cap a Londres!!!Ciutat cosmopolita on les hi hagi, vaig a veure si puc sobreviure en "territori enemic" durant uns dies. Dilluns a la nit ja tornaré a ser aquí. Espero que poguem entendre alguna cosa, i el més important, fer-nos entendre. Tothom que hi ha anat em diu que és molt i molt impressionant, i que val molt la pena. Així que, ja jutjaré. Encara que, amb lo car que és allò, ens toca dinar de McDonalds cada dia ;). Segur que ho passaré bé, i m'anirà de conya per no pensar amb lo malament que m'estan anant els examens i per posar en ordre les meves idees. També és una llàstima no haver-me pogut preparar una mica més el viatge per culpa dels examens, però ja se sap, això de les ofertes d'avió s'agafen "al vol":P!! Well, I'd like you to be so happy without my gorgeous posts (XD, I'm just teasing). Bye bye, see you on Tuesday!!

3 comentarios

Peterpat -

Bon viatge!!! No he anat mai a Londres però tinc moltíssimes ganes d'anar-hi. Ja explicaràs que tal, eh?

Jose -

:-( que envidia...aunque si no llega a ser por los escasos trenes alemanes para la vuelta un domingo noche,me habría colado en vuestra visita..y sin permiso! se les entiende mas o menos,pero mejor aun,te entienden a ti mejor que tu a ellos.ademas,para decir "güan bic Mac" no hace falta acento ingles :-DD

sgons -

kina enveja tu... es =, mentre tu tiguis por ai jo taré... dormint xD