Blogia
És macu això dels weblog!

Apoteòsic partit

Apoteòsic partit No puc deixar de comentar el partit d'ahir. Gràcies ZP!! i gràcies Ronaldinho, Kluivert, Valdés, Xavi, etc etc. Tot enllaunat com una sardina en un bar vaig poder mig veure el madriz-Barça. La primera part em vaig aborrir molt, a part d'acollonir-me bastant perquè ens en podien haver fotut 5, sort de Sant Valdés i Sant Puyol. Però la segona part, va ser una altra cosa, i el final del partit va ser un èxtasi. Tooooma moreno gol d'en Kluivert. El dedico a tota aquella gent que vol que marxi, ala! I després la genialitat de Ronaldinho-Xavi que és un dels millors gols que s'han fet mai als últims temps. I després vam perdonar molt en 2 o 3 jugades clares de gol. Quina llàstima! I també és una putada el que s'ha fet el Puyol amb l'esguinç greu de lligaments que pot ser que el deixi fora de la Eurocopa tot l'estiu. Gràcies Figo. Gràcies per auto-expulsar-te també, jo encara penso que segueixes sent soci perquè mai vas voler marxar d'aquí, et van fotre una putada i ara no pots més que actuar i fer el teu paper, però ara t'aguantes i et fots. Ah, però segueix putejant el teu club, eh? que ja ens agrada. FORÇA BARÇA!!!

2 comentarios

Dolores -

Prelistada en el directorio de Bitacoras.com :)

Puedes añadir una descripción haciendo click en "Añadir bitácora".

Gracias :)

Uri -

Va ser genial :)
Després de la jugada de San Puyol, vaig tenir la certesa de que guanyariem el partit.. després de tanta llet no es podia fallar, i així va ser!
Visca el Barça, i visca Catalunya!