Blogia
És macu això dels weblog!

IMPRESCINDIBLE!!!DISC DE L'ALBERT FIBLA!

IMPRESCINDIBLE!!!DISC DE L'ALBERT FIBLA! Tal i com resa el títol del post, és imprescindible que tingueu aquest disc. És impressionant. Pels que no el conegueu podeu anar a la pàgina web Albert Fibla i baixar-vos fragments de cançons. Ja us l'havia recomant amb anterioritat, i ara, per fi ha pogut treure disc. Ahir a la nit el vaig poder saludar personalment després d'escoltar una de les seves actuacions al bar pipiolo. Si el voleu anar a veure'l algun dia a algun bar, a la seva web, a la part de l'àrea de servei, trobareu els seus horaris d'actuació. I reconèixer-lo és senzill amb les fotos ;). Una veu impressionant, un gran sentit de l'humor, i molt de feeling, 3 coses imprescindibles per arribar a l'èxit, que des d'aquí subsric que segur tindrà. El disc es pot comprar als bars Pipiolo (Balmes 113) i Mediterráneo (Balmes 129) i d'aquí aproximadament 2 o 3 setmanes a la fnac, cortes ingleses i botigues de discos. Animeu-vos a comprar-vos-el i ja em comentareu!! i ànim Albert, jo et vaig fent publicitat per tot arreu ;)!

8 comentarios

francesc -

Moltisimes gracies Xavi

X@vi -

Segueix aquest link i hi trobaràs els llocs on actua diàriament!
http://www.albertfibla.com/servei/horaris.html

francesc -

voldria saber llocs on actua L'ALBERT, que fos un lloc on pendre una copa o sopar, si algu ho sap li agraire molt , magrada molt aquest xicot i no he pogut veure mai cap actuacio i màgraderia portar-hi la xicota gracies

Anna -

Clar que sí així m'agrada "public relations" a tort i a dret.

Apa ens veiem per foro

Albert -

Gràcies, Xavi. Gràcies, Gina. Gràcies, Ana. Per cert, després d'eixuguar-me el sabó segueixo igual de gros que abans, eh.

Apa, salut i petons.

Albert -

Gràcies, Xavi. Gràcies, Gina. Gràcies, Ana. Per cert, després d'exiguar-me el sabó segueixo igual de gros que abans, eh.

Apa, salut i petons.

gina -

M'encanta aquest noi, i de seguida que pugui em compraré el disc!

ana -

tb el podeu comprar per internet a:
http://www.actualrecords.com/mostradisc.php?order=910348

molta promocio i molta ensabonamenta, s'esta fent gros de tant de ego.

jeje, salut a tots