Blogia
És macu això dels weblog!

HOTMAIL DONARÀ 250MB GRATUÏTS!

HOTMAIL DONARÀ 250MB GRATUÏTS! Cullons la que s'està liant amb el correu gratuït. Fa no massa, Google va treure un servei, el Gmail, que dóna als usuaris 1GB d'espai per guardar el correu electrònic, amb una nova filosofia perquè no hagis d'esborrar mai cap email. Aquestes comptes de Gmail, encara no estàn a l'abast de l'usuari, només en fase de proves i reparteixen invitacions. No em diguis com s'aconsegueixen, però jo, gràcies a l'amic Pere de pQs n'he aconseguit una. Ja us diré què tal funciona.
Ara, fa pocs dies, Yahoo anunciava el canvi dels seus 6MB gratuïts (que ja eren una quantitat notable, en comparació amb els 2MB fastigosos que dóna hotmail) a 100 MB i a la possibilitat d'enviaments de fins a 10MB. Gran canvi sí senyor!Més d'un conec que se'n va fer una d'adreça de Yahoo. Doncs els usuaris de hotmail no patiu!! Hotmail donarà a partir del juliol 250MB d'espai gratuït (notícia recollida gràcies a la web d'Eines! d'es don en podreu treure més informació si us interessa). Així m'agrada home! Que les baralles suposin per fi un benefici per l'usuari!!!!Tant de bo passés amb tot això, que en sortíssim guanyant nosaltres! 250MB són moltíssim!!Així doncs, a l'espera que arribi, seguirem intentant tenir el hotmail buidet, i jo ja aniré fent servir la meva Gmail ;)!

1 comentario

X@vi -

Uauuuu! Ja he provat el Gmail. Té una interfície força atractiva i molt ràpida, macu macu!