Blogia
És macu això dels weblog!

CINEMA - Shrek 2

CINEMA - Shrek 2 Imprescindible anar al cinema a veure aquesta pel.lícula. És molt divertida i segueix en la línia de la primera trencant els tòpics dels contes de sempre. S'afegeixen personatges nous (com el gat en botes, doblat per l'Antonio Banderas) que donen a la història més ritme i en fi, que rius moltíssim. Jo m'hi vaig acostar en divendres en sessió golfa i el cinema estava ple! I la pel.lícula s'ho val. Es fa molt i molt curta i surts amb un gran regust de boca. Ahir veient-ne un reportatge pel C+, ja van dir els creadors que ja estàven pensant en la tercera i la quarta part....en treuran calerada! Però mentre segueixin aquest nivell, aniré a veure-les totes! Us la recomano!

7 comentarios

X@vi -

No sembles repel.lent, ni molt menys, però tot són punts de vista. Jo quan vaig a veure una pel.lícula sóc molt superficial, vaig a que m'entretinguin i Shrek2 ho va fer i molt. Potser és la predisposició que tens a veure la peli és el que et fa veure-la d'aquesta manera i no disfrutar-la. A més també influeix molt (cosa que em vaig deixar de comentar al post) la hora en la que la vas a veure. No és el mateix una sessió a les 8 de la tarda tota plena de nens petits que riuen només pels dibuixos, o anar-hi a les 12 de la nit. Si ho mirem de la forma que veus tu, no es podria mirar res, ni al cine, ni a la tele ni a la ràdio...perquè tot està fet per publicitar i ple de publicitat, ja siguin empreses americanes explotadores o les d'aquí. No pensis que només exploten els americans.

Judith -

No voldria semblar repel·lent i menys ara que és la primera vegada que escric però m'he quedat atònita en veure que a tots us ha agradat tant i tant aquesta pel·Lícula. De veritat no us vau adonar que és un gran anunci de marques americanes que exploten el tercer món? A mi això em va gelar el somriure que em podien provocar alguns (pocs) dels acudits.

berta_cs -

vale....crec que l'ha vista mig mon ia.....:(

andreu -

Jo la vaig veure, també em va agradar molt. El que tinc ganes de fer ara és veure-la en versió original subtitulada... les traduccions per molt ben fetes que estiguin, no són lo mateix. I les cançons traduïdes pitjor, perquè es fan malbé. Algú s'apunta?

Jose -

catxis!jo vaig veure la 1 el dissabte passat!uupps..està molt bé.No és per fer-me el "xulo" (o sí) però el doblatge en anglés és de Mike Myers (Austin Powers) i Eddie Murphy..la llet!! Belíísima Berta, no ploris, jo t'acompanyo si ningú millor s'ofereix ;-)

berta_cs -

Jolin...tothom l'ha vista ja!! al final em quedaré amb les ganes perquè ningú m'hi acompanyarà! sniff

Litus -

Jo l'he vist avui i m'ha agradat molt!