Blogia
És macu això dels weblog!

Reposen el Príncipe de Bel-Air!

Reposen el Príncipe de Bel-Air! Je je. Em declaro fervent seguidor d'aquesta sèrie. L'he vist tants i tants cops i em segueix fent gràcia. Potser sóc un freak, po fale, però a mi em segueix agradant. La reposen de 13 a 14h a Antena3. Sí, ja la tenen una mica cremadeta...:D. Sort que no els dóna per posar l'Urkel, perquè aquell sí que no el podia suportar ja a la última època. Però en Will Smith sempre m'ha agradat i des d'aquella sèria l'he seguit en totes les cosetes que ha anat fent. Fins i tot tinc algun dels seus discs. Avui he vist la sèrie i he rigut molt. Em pensaba que passaria com aquelles sèries que de petit t'agradaven i després de grans les mires i veus que eren una merda, doncs en aquesta no m'ho he trobat. He trobat que encara té gags divertits. El que sí que es nota una mica és l'horterisme en la forma de vestir....aquells xandalls de colors llampants....però que també eren horteres llavors ;)! Apa doncs, que els que no tenim res a fer i ens agradi, ja tenim Fresh Prince per estona, i als que no, aneu-se'n als pseudo-programes del cor :P!

3 comentarios

X@vi -

Lynn: Encantat de que t'encanti ;), no sabia que tenia una "forma d'escriure". Com a periodista no em guanyaria la vida em sembla...
Frik: Doncs mira, a mi el Xin Xan no em crida gens l'atenció...més aviat em posa dels nervis....aquella veu que se't posa al cervell no m'acaba d'agradar...

Frik -

Jo també sóc un FRik com tú. Avui quan la veia amb el meu germà m'estava reventant de riure, en Schin Chan em fa més gràcia, però aquesta és genial també.

Lynn -

Hola noi,

acabo de descobrir el teu blog, i la veritat es que m'encanta; la veritat es que la teva forma d'escriure em recorda moltíssim un gran amic de molts anys, es com si etconegués de sempre.

Ens llegim aviat.