Blogia
És macu això dels weblog!

Bandes rugoses o muntanyes rocoses¿¿??

Bandes rugoses o muntanyes rocoses¿¿?? Des de la força recent invasió que va patir el nostre país per part de les afrancesades i ara arxiconegudes rotondes, no havíem tingut cap proliferació semblant: la de les bandes rugoses. N'hi ha per tot arreu i de molts tipus diferents, amb un objectiu a complir com és el fer reduir la velocitat. Les primeres que van sortit eren bandes sonores, aquelles que únicament són planes i al passar per sobre sens un sorollet. De seguida es van adonar que allò no servia per res, a més que es desenganxava cada dos per tres (=6). Després han arribat ja les bandes rugoses més grans: un entaforament de ciment o el que sigui d'alçada considerable pintat de color blanc, que et fa frenar gairebé fins a posar primera si no vols quedarte sense rodes. I per últim han arribat les mega-bandes, que jo anomeno. Que són aquesta espècie de muntanyetes enormes que estan proliferant amb una velocitat superior a la de la llum que si passes una mica ràpid o no les veus et quedes sense cotxe directament. Doncs jo poso sobre la taula que tot forma part d'una conspiració. Crec que l'objectiu principal és trencar les suspensions dels cotxes i que tot és una confabulació amb els mecànics i contructors de suspensions per guanyar calers. Apa, "ahí queda la cosa"! A veure si ens dediquem a arreglar segons quins carrers i deixint-se estar de les muntanyetes, que anirem molt millor.
Firmat: SSCMA (Sindicat de Suspensions de Cotxes de Més de 5 Anys)

7 comentarios

Salva -

Siseñó. Jo faig cada dia prop de 200 km. amb l'auto i anar per aquestes carreteres és pitjor que portaventura. sembla un parc d'atraccions, en troves de totes mides i colors, algunes quasi insuperables per el meu turisme, potser tindré que comprar un 4x4. quina colla de cabrons!!! No hi hauría una altre manera per fer reduir la velositat al personal?

RoGGeR -

Tens molta raó, jo amb el meu Ibiza la veritat és que en algunes poblacions fins i tot tocu amb el parafang de davant per culpa de les bandes. Potser tinc el cotxe força baix, és veritat.. però d'aquí a tocar....

noieta -

com no.... estic d'acord amb tu. Jo agafo cada dia l'autovia de Castelldefels i, com que fan obres, a les corves cal afegir-hi aquestes muntanyetes de requadres i de color grop ..... un desastres

Jose -

Umm...no havia jo ja comentat aquest post!?malaides maquines...total..que crec que vaig dir que estic molt d'acord i també que faré una foto de les "muntanyetes" de per aqui.No si hi haurà per allà, pero aqui puges adalt amb les quatre rodes,perquè la muntanyeta te 4 o 5 metres...

Frik -

De vegades se m'envà una mica la bola, ho sé...ho sento..no tornarà a passar.

Frik -

JO també estic amb tú. Sort que de moment l'únic cotxe que `puc fer malbé és el de l'Autoescola.
Aviat hi haurán guerres per a conquerir territoris on fabriquin suspensions...

berta -

estic d'acord!! é sun intent descarat de carregar-se cotxes per vendre'n més!! jejeje....putus "baches"....