Blogia
És macu això dels weblog!

NO ES LO MISMO

NO ES LO MISMO Doncs sí, no es lo mismo sentir com canto el "corazón partío" a la dutxa que sentir com el canten a l'uníson 18.000 persones. Senzillament espectacular. Dimarts vaig ser al Palau Sant Jordi al concert que va donar Alejandro Sanz. No havia anat mai a cap concert amb tanta gent. Els últims que recordo eren de Oasis i Blur amb "només" 8.000 espectadors. Com podeu veure, els meus gustos musicals són del tot més variats: des d'Alejandro Sanz, passant per Carlos Jean, Gossos, Wallflowers, Bryan Adams, Albert Fibla (per suposat), Eric Clapton, Rosana, Counting Crows, Presuntos Implicados, Ja t'ho Diré, Chambao, Lenny Kravitz, BabyFace, Phil Collins, Mariah Carey, Craig David, Funkstar Deluxe, Mpeople, Madonna, Javier Álvarez, Jorge Drexler, Ismael Serrano....buenu vamos, un sin fin. Per gustos colors, i jo en tinc tota la paleta. Últimament també m'està apareixent una vena flamenca que pensava que no tindria mai, gràcies al disc imprescindible del Pedro Javier Hermosilla.
Tornant al concert, va ser molt i molt emocionant. Jo m'esperava trobar-hi tot d'adolescents histèriques i em vaig trobar amb que la mitjana d'edat superava en molt els 20 anys, fins i tot m'atreviria a dir que rondava els 30 o més. Doncs simplement em va agradar molt. Va repassar gairebé totes les cançons del seu nou disc i forces de l'anterior, així com alguna vella glòria que no podia deixar, com l'esmentat "Corazón partío". Vull destacar la gran comitiva de músics catalans que porta l'Alejandro a la seva banda, com la cantat de cors Txell Sust, o el guitarrista i el pianista (no em feu dir com es diuen, m'agrada l'Alejandro Sanz, però no arribo a ser tant freak per saber-me els noms dels músics!). Uns músics molt bons, sí senyor. Es nota que té pasta... En fi, vaig tenir una nit molt agradable. No sé perquè, però em vaig emocionar al veure tanta gent....amb l'edat m'estic tornant un sensibleru de collons....Aupa Alejandro!

1 comentario

Frik -

L'Alejandro, segons el meu parer, es cada cop millor..cada cop m'agraden més les seves lletres. Per cert, sí que tens un gust músical molt ampli, sí. Es normal que t'emocionessis, jo Robbie Williams al St.Jordi, que estava a petar, també em vaig emocionar...