Blogia
És macu això dels weblog!

Coupling

Coupling Segurament no massa gent coneixerà què és Coupling, així que ho explico. És una sèrie-comèdia de televisió britànica BO-NÍ-SSI-MA. És una mica a l'estil de Friends, però més enfocat a les relacions de parella. Així com Friends és un humor "general", en aquesta tot gira sobre el tema de les parelles i el sexe entre els personatges de 3 nois i 3 noies, com Friends. I puc dir, jo que sóc un fervent seguidor de Friends, que està bastant a l'alçada. De veritat que és molt divertida. Ara per ara, els capítols només es poden trobar en anglès en dvd o en divx si els baixes de l'emule. Per qui entengui una mica l'anglès i el vulgui practicar una mica, ho recomano moltíssim, a part de que riurà segur.
Ah, Bon Any a tothom!

4 comentarios

Jordi -

En català es deia Parelles i porto molt de temps intentant conseguir els capitols en català xro es completament impossible :-(

Lluís -

Jo la veia al Canal 33 els divendres a la nit durant l\'any 2002 i m\'he tornat tonto buscant el títol que li van posar en català; no el trobo per enlloc. Algú ho sap? Certament, era una sèrie boníssima. Apa, salut!

Frik -

Ei em sona molt aquesta sèrie...potser que la fèssin a tv3 l'estiu passat?
Sí és la que em penso, hi estic d'acord.....és boníssima!

Jose -

:-) molt d'acord... em "sumo" a la recomanació... aquesta serie és massa. Per un altre gran seguidor de Friends com jo, aquesta la supera. Potser perquè el tema m'agrada més.. ;-)