Blogia
És macu això dels weblog!

Karate Kid

Karate Kid Collons, quina gran gran pel.lícula. He arribat de treballar aquesta tarda i ma mare estava mirant Karate Kid. Sí sí, la mítica. Aquella peli que de petit em va fer vibrar com cap. Amb en Daniel San i el Miyaghi (o com s'escrigui) i els de l'equip de la cobra que el pegàven. Soti tu, quina il.lusió m'ha fet veure-la. Per suposat que m'he quedat a veure-la acabar, amb el seu final apoteòsic de la patada a la pota coixa. Im-pressionant. Ara que de petit la recordo més emocionant....potser perquè ara ja sabia com acabava. No ho sé, però s'està guanyant que em compri la trilogia amb DVD. Segur que hi deu ser no? L'altre que m'agradaria tenir també és la de l'Indiana Jones. També m'agradaven molt de petit. I m'encanta d'aquestes pelis que quan les acabes de veure, tot emocionat portes una euforia a dins que faries tot el que fan a la peli. De petit recordo que em posava a saltar donant patades a tort i a dret...amb les consecuents clatellades que m'emportava, és clar ;). Apa, pels nostàlgis recomano que torneu a mirar pelis d'aquestes antigues, fa gràcia ;)!!

0 comentarios