Blogia
És macu això dels weblog!

Després de tant de temps

Després de tant de temps Sí, sembla que ja fa molts dies que no escrivia. He fet un petit break no previst, en el que han passat unes quantes moltes coses. Primer, amb la feina no em venien ganes d'escriure, i després doncs no sé, és una mandra que algú ha d'estudiar. Perquè no és només a mí que m'ha afectat aquesta grip bloggera. Arriba un moment en que no et ve de gust, simplement, encara que hi hagi coses per escriure. Ara ja ha arribat l'estiu, la eurocopa, el barça ha guanyat la lliga de bàsquet el mateix dia que vaig quedar campió de lliga amb el meu equip de bàsquet i sots-campió de catalunya de la nostra categoria, dec pesar algun kilet més, m'he depilat les cames, hem tornat a votar (o no), s'ha obert el Fòrum, la gent ja acaba exàmens, vaig reprendre el programa de ràdio (encara que ara es tornarà a parar pel període estiuenc)...multitud de coses vamos.
He aprofitat per llegir bastant. Dels llibres de Sant Jordi he llegit "el Codigo da Vinci", "¿Arde nueva york?", "Estúpids homes blancs", "Cómo me quedé calvo", "No sé si m'explico" i estic llegint "El último Catón". D'entre ells, em quedo amb el Codi da Vinci. Realment és un llibre que et manté el fil, i la expectativa, i no et deixa. Fins al punt que el vaig llegir en 3 dies. Això sí, anant a dormir tardíssim! Enganxa molt, així que qui no l'hagi llegit, li recomano fervorosament.
I respecte a l'eurocopa...doncs estic molt desenganyat amb el seleccionador espanyol, així d'aquesta manera havent deixat a jugadors com Reyes, Mista, o Diego Tristán seguiran sense fer res, com sempre. Si arribem a quarts ja serà una sorpresa...però bueno, ho miraré mentre pugui, m'agraden aquests esdeveniments "a lo grande". Bueno, menys el Fòrum, al que encara no hi he anat, i que encara no m'han donat cap raó de pes per pagar el preu que fan pagar (per aquest preu, vaig a port aventura i almenys prenc el sol i em mullo una mica).

0 comentarios