Blogia
És macu això dels weblog!

M'agrada el Jordi González

M'agrada el Jordi González És un dels presentadors que més m'agrada. És un gran comunicador, i crec que el seu punt fort és que transmet sobretot, una gran honestedat, naturalitat i sinceritat, i això fa que els programes que fa (a banda de la casa de tu vida, que el fa per calers, ell mateix ho ha dit) siguin frescos, divertits, naturals i enganxin a l'espectador. Té el seu estil propi, que el fa molt personal i a mi m'agrada. El programa que fa a CityTv (Vitamina N), que per cert i desgràcia s'acaba :(, és una mostra del que a ell li agrada, fa el seu programa, amb les coses que ell vol i amb el seu criteri, i és genial. El dia 20 estrenarà a Tele5 un "latenight", que intentarà fer el més semblant possible a Vitamina N, però no serà el mateix. No li permetran la llibertat que té per fer el seu programa, però no dubto que serà bo i que agradarà. Es veu que també s'endurà alguns dels col.laboradors que té ara, així que es garanteix que a les càlides nits d'estiu tindrem una bona alternativa per veure la TV. Al setembre, quan s'acabi aquest programa a Tele5 perquè tornarà el Sardà, ell marxarà de vacances a Austràlia per un període llarg (crec haver sentit que prop de 2 anys). Jordi, t'estarem esperant!

4 comentarios

Frik -

Bé,això de mig obligat... Però en fi, tampoc carregarè gaire contra ell xq em sembla que ho faria gairebé tothom i per el bon record que guardo de les mil i una. Però això de mig obligat...i mossegar la mà que et dona de menjar...en fí. Això sí és un professional de cal Déu!

X@vi -

Frik, t'haig de dir que el Jordi s'ha venut amb motius. No sé si sabràs que marxarà al setembre 2 anys a viure a Austràlia, per a descansar de tota la feina que ha fet aquests anys, i a aprendre anglès. Els diners han sigut l'únic motiu de "vendre's", per poder estar 2 anys sense treballar, perquè li donen un pastón a Tele5. A més, si veus Vitamina N gairebé sempre se li nota que renega d'aquests programes que ha de fer "mig obligat".

Frik -

A mi m'agradava, igual que m'agradava el Sardà. Jo no poso en dubte els dots comunicatius de cap dels dos, ni tant sols poso en entredit que es preocupin per transmetre continguts de importància a la seva audiència, però si que crec que s'han venut per a fer programes de Sang ifetge. Tipus de programes que detesto. També crec que el Vitamina N ha perdut un pèl. Però el continu pensant que és un gran professional.

berta_cs -

totaqlment d'acord amb tu, a mi tb m'agrada quet noi.