Blogia
És macu això dels weblog!

Poques novetats....

Poques novetats.... Avui ha estat un dia d'aquells de puaj-estudiantil. Al matí marxo tranquilament a la biblioteca i sí, ESTUDIO! fins a gairebé 3 hores ininterrompudes. Ni jo m'ho he cregut, he aprofitat bastant el temps. Aquesta tarda també porto força estona assegut a la cadira. La veritat és que tinc ganes de parar ja d'estudiar, per això potser m'he decidit a fer aquest post, per fer un mini-descans. Segueixo esperant l'hora per anar a entrenar avui, primer dia després de les vacances, per airejar-me una mica. Segurament ens fotran una bona pallissa, però a mi ja m'anirà bé, perquè déu n'hi do els quilets que he guanyat aquest Nadal. Espero que no em sigui gaire complicat de perdre'ls....!I encara més havent-hi a casa encara 4 barres de turró i uns bombons bonissims. Hauré de fer l'esforç de no passar per la cuina. Però això d'haver d'estar estudiant durant 3 setmanes seguides no és el millor per aprimar-se, perquè ala mínima que faig un descans, me'n vaig de pet a la cuina. Quan arribi d'entrenar ja serà gairebé un altre dia, així que directament al llit. Sort a tothom del món que tingui exàmens.

2 comentarios

Jose -

Moltes mariconadetes! Ara diré la frase que sempre he volgut dir, i encara no tingut oportunitat: "Quan jo tenia la teva edad" això eren mariconadetes. Treballava, estudiava, em passava el mes de gener de clausura i tot anava endavant. Aquest joventut d'avui en dia no està feta pel sofriment...aishhh... ;-))

sgons -

doncs sí, pq associem descans d'estudiar amb menjar??
és més, pq quan estudiem no podem deixar de fer alguna tonteria alhora, ja sigui menjar de mentres, pintar un paperet fins que estas més pel paper que per l'estudi...
aish... soc un cas no? xD