Blogia
És macu això dels weblog!

Tornar a la rutina!

Tornar a la rutina! Aiii, Reis Mags.....m'he portat prou bé aquest any i heu respost. A part del típic jersei i la colònia, ha caigut una bitlletera nova, una funda de llit nova, uns llibres d'Eduardo Mendoza (un dels meus escriptors favorits!!Algun dia en faré un post especial parlant d'ell), i una maleta! No em puc queixar, eh? En general fent balanç de les festes, tot ha sigut força extrany, però ha anat molt bé. Dic extrany perquè no he tingut gaire la sensació de Nadal. No sé ben bé perquè, però entre tot l'estudi que hauria d'haver fet (i que no he fet com voldria) i l'haver d'anar a comprar regals i coses no hi ha hagut temps de disfrutar-ho. Ara sí, son les 9 del matí i ara mateix em col.loco els taps a les orelles i apago l'ordinador. Me la jugo amb els meravellosos exàmens finals. La rutina està ja a la cantonada esperant a tothom. La de l'estudiant ara mateix és tornar-se monjo de clausura per defensar en uns exàmens la mar de senzills (:S sí, és irònic) el que s'ha fet durant el quatrimestre. Algun dia també parlaré del sistema d'avaluació de la UPC en comparació amb el de les altres universitats....és un tema que pot portar cua. No escric més, vaig a fer el que em toca. Feliç retorn a la rutina fins a febrer! Buf, que lluny queda.....

1 comentario

josep -

El retorn a la rutina no és mai feliç, però bé, almenys no ens ressignem a intentar-ho.