Blogia
És macu això dels weblog!

Que bruts són els teclats!!

Que bruts són els teclats!! Sí, són mooolt bruts. A part de la merda a les tecles, "lo mejor se esconde en el interior" :D. Pels que no ho hagueu fet mai, agafeu ara mateix el vostre teclat, doneu-li la volta i remeneu una mica. Veureu la de merda que poden arribar a acumular aquests imprescindibles estris. Avui hi he trobat des de pols, una quantitat de pèls brutal, molles de galeta i fins i tot un troç d'ungla!!....Sí és una mica porc, però em mossego les ungles i a vegades alguna s'escapa :P, algun defecte havia de tenir :P! Per quan dissenyaran un teclat que sigui una mica més net? No crec pas que sigui tan complicat....i fer-lo d'alguna manera perquè no es faci malbé si t'hi cau a sobre una mica de coca-cola. No sé, alguna espècie d'impermeabilitat, que el puguis rentar diguem posant-lo sota l'aixeta.....no sé....paranoies meves tu ;). (Ei, si hi ha algú que sap que ja s'ha inventat alguna cosa d'aquestes que m'ho digui!). Mentrestant seguirem fent el xa-ka-xa amb el teclat de tant en tant i netejant després la taula. Ah, i si algú el neteja d'alguna altra forma més eficaç, que també m'ho faci saber!!!

7 comentarios

berta_cs -

fuagh! a qui no li h caigut mai coca-cola al teclat?? i molles de galeta o de patates o d'alguna porqueria d'aquestes....jo crec que ho fan expressament, deuen estar estudiats perquè totes les molles es posin entre les lletres i s'espatllin abans...jejejjeje :D

X@vi -

Sí, no hi havia pensat en els telèfons....també deu ni do....:P, però són més fàcils de netejar!

noieta -

Noi, quan tens raó..... tens raó!!!! El meu és un teclat dels antics que té un tacte com els d'abans i, com que és vellet...... esta una mica brut (i mira que quan hi penso també el poso del reves i li passo un drapet humit). A més no veig la lletra I i la lletra O quasi tampoc existeix......
Però.... has pensat en els telèfons???? Acabo de canviar de feina i hem passo 3 hores penjada al telèfon.... estarà net??? Sincerament, el primer dia que el vaig agafar estava una mica enganxifos......

Jose -

Home, el métode de treure les tecles una a una funciona.És un treball de "xinos" però el resultat es impecable.Això sí,una mica de delicadesa en treure les tecles o mai tornaran a ser les mateixes.........

Petepat -

Un cop m'hi va caure coca-cola. No funcionava bé. Quan escrivies una b et sortia "4b" per exemple. Tenia el que comunment es diagnostica com "cables creuats". El vam obrir i vam trobar un panorama brutal. El vam netejar amb aire a pressió a la benzinera. Nu zé si és el millor mètode, però es va arreglar.

Frik -

I tant! I la veritat, el meu prefereixo no posar-lo cap per avall! :P Per si de cas, saps?
Jo no conec cap manera de netejar el teclat. Però estic disposat a probar el que sigui, perquè un dia potser m'hi quedo enganxat.
He visita el link d'en Jose, com a mínim és maco. Jo penso que es podria fer com amb els teclats d'alguns mòbils saps que vull dir?
Per exemple, en el que tinc ara enlloc de tenir vàries tecles té una mena de plàstic flexible on hi ha insertats els polsardors. I això quan està brut, o es trenqui, ho pots treure i netejar-ho o canviar-ho. Amb l'avantatge que no entra res o gairebé res a dins, tampoc és impermeable. No sé si m'explico?

Jose -

Molta raó!Jo vaig veure a una fira,i crec que ja està a la venda,un teclat que era reflectit a la taula.És a dir,tu teclejaves a la teva taula,sobre una projecciò de tecles.....(funcionava una mica malament s'ha de dir..però..ja milloraran...).Mira:
http://www.time.com/time/2002/inventions/rob_keyboard.html