Blogia
És macu això dels weblog!

Fins als pebrots de la RENFE

Fins als pebrots de la RENFE M'haig de desfogar.
Em sap greu escriure altre cop sobre rodalies RENFE. Però és que ja no puc més. Tinc 2 hores i pico diàries de magnífic temps perdut en aquest transport i cada cop és pitjor. Ja n'estic fins als webs de la seva puta vaga. Cada setmana hi ha 1 dia o 2 o 3 que fan vaga. I des de fa la hòstia de temps que en fan! Però de què van? L'únic que s'aconsegueix amb aquestes vagues és que els usuaris del transport anem a disgust, anxovats dins els vagons com sardines en llauna, sense poder respirar i havent de tenir la gent a menys de mig mil.límetre de tu. Això si no aconsegueixes seure. Que tal i com està la cosa és molt i molt difícil. I si seus algun dels llocs que no són els típics compartiments de 4 vas llest. A la alçada de la cara et trobes amb el cul o els pits d'algú, ofegat per la calor i olorant les pudors de tota la gent que porta el dia sencer treballant (en el cas de ser per la tarda/nit) o la barreja de colònies al matí (que no sé ben bé què és pitjor). Semblen trens de la Índia, és una vergonya. I a més, se'ls acut fer vaga a les hores puntes, sí senyor, perfecte, molt bé, un 10 pels senyors!! És que no saben aquesta colla d'ineptes que la gent a la que demanen les pujades de sou i tot això van amb mercedes? que no saben que tota aquesta gent està forrada de pasta i no ha agafat mai a la seva vida un putu tren de rodalies?? Com sempre, aquí els únics perjudicats som els usuaris que cada dia hem de patir un servei nefast pel que paguem una burrada, per anar molt incòmodes i per acabar fins als ous i tenir cada cop menys ganes de voler anar amb transport públic. Que aprenguin a reivindicar d'alguna altra manera sense haver de perjudicar als usuaris d'un transport que ara per ara és imprescindible, i ens deixin anar a treballar amb tranquilitat. Com collons volen que anem en transport públic d'aquesta manera??? Després es queixen que el dia sense cotxes no té èxit, quins collons. RENFE, feu fàstic, ho sento. En l'únic que ereu mitjanament bons, que era la puntualitat, fins i tot en això últimament us esteu lluint. Que es faci alguna cosa, o aquí s'armarà la grossa!
Apa, ja m'he desfogat. Que visquin els cotxes! (i amb la benzina més barata siusplau, que ya la estem començant a cagar també.....al final hauré d'anar a treballar fent 35 km amb bicicleta....trigaré més, segur, però més còmode i més ric).

11 comentarios

Dolors -

jo com a usuaria de Renfe, també n'estic farta!! Ara tenim un respir fins al desembre, crec, oi?? Quina paciència s'ha de tenir amb aquesta colla!

Anónimo -

El passat agost vaig haver d'agafar un tren de rodalies que anava a València. Va eixir 40 minuts més tard. Si hagués arribat a València quan tocava hauria pogut agafar el que enllaçava a Madrid però es va retardar uns 10 minuts. En resum: vaig haver d'anar en autobús a Madrid. Faig la reclamació i em contesten que no existeix enllaç "oficial" entre rodalies i grans línies i que, a més, hi havia cartells de vaga en la meua estació d'origen (indemnització percebuda=0,00 euros)

rumor -

tot depen de l'hora. Alla dos de deu e pot arribar a respirar una mica si ets alt i aixeques el cao. A dos de vuit jo l'altra dia anava encallat entre la porta i la barra d'agafar-se per no caure.
Com m'agrada la Renfe, pero com m'agradaaaaaa

Frik -

Són el pitjor, són funcionaris aquests paios? Perquè sino no m'ho explico...Jo també en començo a estar...per dir-ho suaument...tip...jo no vaig en tren cada dia, però si uns tres o quatre cops...i bé...res més a dir.

berta -

No agafo massa la renfe, però els pocs cops que l'he`pillat, alguna aventura o altra m'ha passat....

Lleonard -

¡¡Son uns pocasvergonyes!!

noieta -

X@vi, anava pel comentari que m'has fet al post

noieta -

sens dubte es millor estimar, vius en un núvol, tot és de color de rosa mmmmmmmmm

Litus -

S'estan passant 3 pobles amb això de les vagues. És un servei una mica lúgubre, només falten les vagues. Que n'aprenguin dels FF.CC!!

X@vi -

Ufff....doncs ho dubto...a no ser que l'agafin a les 11 del matí!!!Jo també llegia abans, ara el problema a part de que és massa d'hora i no tinc els ulls oberts és que no puc mantenir el llibre obert sense clavar-li les tapes al cul que tinc davant!

noieta -

A mi les companyes de feina em diuen que està molt bé anar amb la renfe perquè així poden llegir....... agafaran la mateixa línia que tu???
Jo prefereixo la carabana amb el cotxe cada matí, si més no només ensumo la meva colònia!