Blogia
És macu això dels weblog!

Els eixugamans

Els eixugamans Aquest és un tema sobre el que fa temps que volia escriure. Mira que en són d'inútils aquests aparells. I últimament, cada cop que els faig servir m'emprenyo més. Se'n poden comentar diversos aspectes. Per començar la temperatura de l'aire que expulsen. Per norma general sempre surt CREMANT! que no hi ha qui posi la mà allà més de 2 segons seguits, i així acabes marxant amb les mans molles i havent d'eixugar-te als texans. O també hi ha l'altre extrem, que està fred, però no és tant molest. L'altre tema és el temps que aguanten engegats, que també és collonuda la cosa. Quan aconsegueixes trobar el sensor perquè funcioni, gairebé sense ni moure les mans s'apaga! Quina merda és aquesta???!!! Podrien dur un botó com el que posen als lavabos amb un temporitzador, que almenys durés 30 segons encés!!! (alguns ja ho porten, però em sembla que la nova tendència és a que no en portin, per gastar menys) I ja per acabar, el que més em molesta de tot és la distància a la qual has de posar les mans del sensor perquè s'engegui el putu aparell. Però si hi ha vegades que tens les mans dins del tub dels collons i encara s'apaga!!! D'aquí poc haurem de fotre els braços dins per assecar-nos les mans!!! Així que res, el millor i més ràpid és eixugar-se amb els texans...més guarro, però més efectiu. Perquè amb paper de water....que se't queda tot enganxat i....casi que no!!!!

4 comentarios

Frik -

Jo no tinc masses problemes amb els assecadors...Això sí...per eixugarte les mans amb aparells d'aquests cal tota una tècnica:
Primer has d'espolsar les gotes d'aigua més gruixudes mentre estás a la pica, com si centrifuguéssis les mans
El segon pas és fregar-te les mans una contra l'altre...i finalment posar les mans sota el secador...els més emprenyadors són els de sensor...evidentment.
També val a dir que la gent qe em veu fent això sol flipar...però...a mi se m'eixuguen les mans...

Jose -

quin tiquismiquis!!! ;-D que vols, una tovalloleta! "lavada con Perlan" ;-DD
alguns es que volen estalviar-se molta pasta....i per aixo duren 2 segons encessos..
com aquell WC on vaig anar una vegada...amb llum control.lat per sensor de moviment.. i que durava com 5seg.. ja em veus a mi saccejant-me mentre pixava per mantenir la llum encesa... un espectacle...

berta -

jo mai m'aixugo amb paper, pq després fijo que s'acaba...i fot una rabia veure algu acabant l'únic tros de paper per les mans mentre tu t'estas cagant.....

A la feina, l'aixugamans és d'aquests que has de posar le smans als seus budells pq et detecti.....una merda...

noieta -

doncs...... jo soc de les que usa paper de wc, més ràpid. Excepte quan estic a la feina i no tinc ganes de tornar a la taula que em prenc amb calma eixugar-me les mans!!!!