Blogia
És macu això dels weblog!

Cerrado por derribo

Cerrado por derribo "Tan maltrecho y ajado que está cerrrado, por derribo". Així és com després de bastant de temps de no actualitzar el blog dóno una señal de vida per tancar-lo per un període indefinit de temps, quan gairebé ja està a punt de complir el seu primer aniversari. La veritat és que a la feina estic masses hores davant la pantalla i quan arribo a casa el que menys ganes tinc és d'engegar l'ordinador per posar-me a escriure alguna cosa amb un mínim de sentit i interès. Gràcies a tothom qui m'ha llegit les paranoies regularment o encara que fós algún cop, i a tothom que hi ha participat. Espero amb el nou any animar-me a obrir-lo altre cop. Potser a les vacances de nadal, qui lo sá. De moment però seguiré amb la meva activitat bloguera passiva, és dir, llegint a tothom qui pugui. Besus per elles, abraçades per ells.

6 comentarios

X@vi -

Gràxies a tothom pel support, I'm here again!

RUFUS -

Bon any nou

noieta -

aqui estarem

berta -

esperarem...

Frik -

Llàstima...amb el que m'agradava a mi el teu blog!Snif,Snif,Snif....
Bueno home...bones festes!

mai9 -

noooooooooorrrr..........

weno weno, jo t'espero ni que sigui per dir que has menjat massa per Nadal ;)