Blogia
És macu això dels weblog!

Pànic als dentistes

Pànic als dentistes Anava a escriure aquest post abans d'anar al dentista. El tenia avui a les 4. Però he decidit esperar-me a tornar, per ratificar o no la meva opinió inicial. I sí, la ratifico. TINC PÀNIC ALS DENTISTES. I des de les dues vessants. La vessant del dolor físic i la del dolor econòmic. S'han complert les meves espectatives :(. Anem per parts:
- Dolor físic: resulta que m'han fet una endodòncia perquè tenia una dent bastant feta malbé. Doncs de poc no m'ha anat de no plorar a llàgrima viva dels forats i les raspades que m'ha fet. I al final m'ha posat més anestèsia que per fer parir un caball. Des de les 6 que he plegat, encara no tinc sensibilitat a la boca...Nens, renteu-vos les dents 25 vegades al dia si no voleu pasar-ho molt malament de grans.
- Dolor econòmic. Això dels dentistes em sembla un robatori a mà armada. Per fer-me el que m'han fet avui, m'ha costat "només 120€". I m'han fet molt amablement un pressupost amb tot el que m'hauria de fer per quedar "perfecte" i la broma puja als 914€!!!!!!!!!!!!!!!!!No es passen una mica??? :(:(:(:( Es que es un sou sencer collons!
Així és que, seguiré tenint pànic als dentistes fins el dia que em mori. I quan estigui mort, que a ningú se li acudeixi tocar-me ni una sola dent....o el mossego!!

4 comentarios

donot -

Jo estic amb tu amb els dos tipus de dolor...
Bon any nou!!!

petonets.

berta -

BON ANY!!

diga'm rara, però no em fa res anar al dentista, tot i que no hi vaig gaire...., em fa més mal l'econònic, a mi..jeje

noieta -

BOOOOOOOOOOOOOON ANY

imma -

uis, si et digués que només he anat al dentista una vegada a la meva vida.. i a sobre per treure'm una dent de llet... ai senyor... toco fusta...

per cert hi ha poca gent de blogia que escrigui en català... m'ha fet gràcia veure que ets de blogia :)

apa no m'enrotllo més.