Blogia
És macu això dels weblog!

Comença la tragèdia...

Comença la tragèdia... Aquests dies no podré escriure gaire, tinc massa feina estudiant. Ha començat la tragèdia. Fer exàmens a la UPC és com si t'exprimissin el cervell amb una màquina durant 3 hores seguides fins a deixarte'l com el dels jíbaros. I com és possible que d'una assignatura, que la portes genialment, acabis per sortir de l'examen tenint la impressió que no en saps res (quant en realitat sí que ens saps, però es busquen les mil maneres per fotre't). I no parlem, de l'altre examen que he fet: 320 matriculats de l'assignatura, et col.loquen a les classes amb una màquina que fa permutacions, et diuen a quin lloc exacte has de seure, i a sobre fan 4 permutacions d'examens diferents i on no només permuten les preguntes sino també les respostes. Vamos, que ens tracten de tot menys d'alumnes...Bueno, ànims a tothom que estigui com jo d'examens, que no decaigui la cosa, que ja d'aquí poc descansarem. Boooona nit i tapa't!

5 comentarios

Loiro -

Buff, t'entenc perfectament, jo també vaig a l'ETSETB... els exàmens allà no son pas per comprovar si tens el nivell demanat a classe, sinò comprovar que ells tenen més nivell que tu i per tant poden preguntar-te el que no saps fer

Jose -

De veritat,m'agrada aquesta camaraderia entre companys d'estudi,aquests ànims mutus.Ho sento,jo fa temps que ja no tinc examens,pero recordo,no obstant, perfectamente la sensació i la frustacio.Ànims a tots,però diria que algun dia recordareu aquests temps com els millors (inclús els examens),així és que, carpe diem!

Andreu -

Ja he vist una ventatja d'estudiar a un campus llunyà (a vilanova), això no ho fan. Com és passen, eh.. Però tens tota la raó, de les tres hores d'exàmen en surts fumejant. I ja pots saber-t'ho tot al 100% que ja vorem la nota!
Molta sort a tots i totes!!

X@vi -

Sí, bé, no és que tinguin allà físicament a la classe una màquina, potser no m'he explicat massa bé, sinó que tenen un programa fet per ells que els ho fa, i col.loca a tots els matriculats a totes les classes que hi ha, en ordre totalment aleatori, barrejant tots els grups a través del dni, i el dia anterior a l'examen pengen a la web l'aula i el lloc dins de l'aula on has de seure. T'hi cagues...Ah, gràcies pels ànims, els necessito ;)!

mesmarge -

és veritat això de la màquina de "permutar"? acojonante!ànims i endavant amb els examens.