Blogia
És macu això dels weblog!

Operació Bonsai

Operació Bonsai Postejo més que res per estrenar el mes de febrer, que encara no ho havia fet. Aquests dies he fet algunes coses de profit (o no). Primer vaig quedar amb una amiga que feia temps que no veia, vaig anar al concert de l'Albert Fibla que ja vaig recomanar. Em va agradar moltíssim. Com a nova notícia respecte l'Albert, treurà un disc anomenat Senzill, que tot just comença a grabar, quan el tregui ja tindré una nova recomanació per fer! (per més informació podeu visitar la web Albert Fibla)També m'he comprat avui el dvd del concert d'Ismael Serrano. Sí, em quedo sense concert, però no sense el dvd ;).

Respecte a la imatge del dia, la operació bonsai. Aquest és el bonsai que els vaig regalar als meus pares per nadal. I encara està viu!! Jo pensava que no duraria massa, però han crescut bastant les fulles, ja tenen un verd força maco i això que els primers dies semblava que no sobreviuria....És tot un món això dels bonsais.....se n'ha de tenir bastanta cura, regar-los, que els toqui el solet...Així que la óperació bonsai continua, sigues en la academia!!!Ánimos i sácalo todo! Verás como creces sano y salvo!

3 comentarios

pau -

Doncs a mi tb em van regalar un bonsai! Tb ha sobreviscut, i de fet li han crescut uns capolls que espero que floreixin a la primavera! Si no m'equivoco seràn flors blanques... i en el millor dels casos fruits vermells després!

Albert -

Moltes gràcies. M'alegro que t'agradés el concert a La Cova. I a tu, Loiro, una salutació cordial. Ja m'enrecordo del dia que vaig fer pujar un noi per tocar una cançó amb mi.

Salut i petons!

Loiro -

Osti, seguint el vincle he descovert que un dels que va tocar l'altre dia al Mediterràneo mentre jo hi era era l'Albert Fibla, em va agradar :) Fins i tot un amic meu va fer un duet amb ell del Far del Sud (el meu amic a la guitarra l'Albert Fibla a la veu) que els hi va quedar molt bé :)