Blogia
És macu això dels weblog!

Quan t'adones que et fas gran?

Quan t'adones que et fas gran? Avui per fi he descobert quan realment t'adones que et fas gran. M'he disposat un cop aixecat a esmorzar. Després de temps sense fer-ho he agafat un paquet de cereals...i PAAAAM. Quan t'adones que et fas gran? QUAN NO SAPS DE QUINS DIBUIXOS PARLEN AL DARRERA DE LA CAPSA DE FROSTIES (o léase smacks, golden grahams, etc etc). Joder, m'ha fet sentir molt gran. Quina cosa més xunga. Potser és que no sóc el suficientment freak com per mirar-me dibuixos animats a la tele només. Però bueno, s'ha d'acceptar...passem dels dibuixos animats a Friends i Sexo en Nueva York. Crec que la cosa guanya bastant,no?? ;)

3 comentarios

PaRaP -

Jo me'n vaig adonar quan al posar TV3 no coneixia ningú dels nous presentadors del Club Super 3 xD

salut!

Sergi -

Al darrera dels Golden Grahams hi ha una mena de tires còmiques que no fan gens de gràcia :S Jo crec que, en relació al fantàstic món dels cereals, així com les patates fregides, una altra manera de veure que et fas gran, és quan no tens pressa per obrir els cromos o tazos que hi ha dins el paquet :D

Jose -

Yo me di cuenta que me hacia mayor cuando vi que leía los ingredientes de las cosas antes de comerlas...... A parte de, claro está, haber pasado varias veces por el "tràngul" de que te digan "disculpe, señor..". Sobretodo cuando era una chica, que mientras se acercaba, yo pensaba: "uh..ya he ligao..ya he ligao.." :-DD